Gå til innhold

Generelle spørsmål ang. min HTC Wildfire S, bl.a. om knappene og internettilgangen.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde tidligere et lignende emne, men noen nye problemstillinger har dukket opp, og jeg klarte ikke endre navnet på den forrige posten...

Jeg har en helt ny Wildfire S som jeg er veldig fornøyd med, men jeg har et par spørmsål som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Mitt første spørsmål er om jeg kan bruke av/på-knappen til å avslutte samtaler med. Jeg har funnet en guide for dette for telefoner med den tidligere versjonen av android, men ikke 2.3 som er på min telefon.

Det neste spørsmålet går på om jeg kan få de fire touch-knappene nedenfor skjermen til å lyse hele tiden når telefonen er i bruk. Ingen big deal, men hadde vbært greit å se hva jeg trykker på når jeg er i et mørkt rom, selv om jeg har en følelse av hvor knappene er.

Så det kanskje største problemet. Jeg har nå flyttet til Island, men har fremdeles SIM-kort fra Chess (kontantkort sådan, uten at jeg vet om det har noe å si). Uansett, jeg kommer ikke på internett i leiligheten min. Det var noen startproblemer med internett, men nå virker begge mine bærbare PC'er og internett-radioen. Nå har jeg fått telefonen til å koble seg på, det står altså at den er tilkoblet, men når jeg trykker meg inn på internettknappen eller for eksempel facebook-/viber-appen så står det bare at jeg ikke er tilkoblet til internett. "Fanen" viser at jeg har full nettdekning. Hva kan jeg gjøre med dette, og hvordan skal jeg i såfall gjøre det? Jeg kommer meg inn på alle åpne nettverk jeg har prøvd å komme meg inn på, men dette lukkede nettet kommer jeg altså ikke (helt) inn på... Hadde vært helt fantastisk om noen kunne hjelpe meg med dette.

Håper noen av dere har mulighet til å hjelpe meg med en av disse spørsmålene, det hadde jeg satt veldig stor pris på!

På forhånd takk :)

Elisa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

84 visninger, og ingen svar? hmmm. lurer på om det betyr at det ikke er noen som har svar på problemene mine....

Jeg har nå islandsk SIM-kort, men får fremdeles ikke Wifi til å funke. For å få telefonen til å koble seg på har jeg fått beskjed om å skriv WEP-hex koden, men selv etter å ha gjort dette så vil ikke wifi virke i leiligheten. Det virker over alt ellers, men selvfølgelig ikke i min egen leilighet... Har prøvd alt jeg (og teknikerne hos internettleverandøren) kan tenke meg, glemme nettet, sette telefonen tilbake til fabrikkinstillinger... Er det noen andre forslag? Og jeg tar også gjerne imot forslag på de andre spørsmålene mine også :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...