mac1334 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ja, hva skjedde så??? :wink: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Si at lanet er over for denne gangen, få noen av vennene dine til å dra (men egentlig kommer tilbake) så etter han er dratt, fortsetter dere...? Men serriøst... GIKK HAN BARE INN OG SATTE SEG NED??? Glad jeg har bestillt et sverd Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 trek ut strømkabelen hans og sei "opps, lokalt strømbudd"*så går han* eller finn fram vannpistolen og tru med og skyte inni pc'n hans vist han ikkje går ut Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Saa latterlig, bQff eller ikkje, fikk meg en god latter P.S. 5000 saa komme eg med balltreet Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det må være bøff ,men det ville vært skikkeilg bra da. Jeg ville ha kommet med manualen min og truet med og kaste den. Eller kanskje tatt brytern bak på PSU ,men det er endel PSUer som ikke har den lenger så det er ikke sikkert det ville virket. Kunne ha tatt en skrutrekker Nede på hovedkortet. Kommer ann på om maskinen er åpen ,men jeg kjører somregel åpen maskin. (gjør ikke noe siden den står inne i et skap uansett. Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, hva skjedde videre da? Banka du han til han krøp ut grinende eller er han der fortsatt....? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Er det meg dere snakker om? Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hmm.. kanskje det.. Hvis du har gått in på lan uten å bli invitert så... Vel er det det, tror jeg du burde pakke sammen å stikke Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det var gomles return den jæ***** som bare kom å kobla seg opp på vårt LAN. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det var gomles return den jæ***** som bare kom å kobla seg opp på vårt LAN. jaa... han å den broren hans!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå