godsairforce Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg og noen kamerater satt her på lan hjemme hos meg og spillte både warcraft og starcraft. DA plutselig kom det en vilt fremmed person inn i huset med data, skjerm og greier. Lainet opp pc'en og sattan seg uten en mine. Jeg turde ikke spørre ham om hva han gjorde her får slike mentalt forstyrrede personer er det ikke bare å spøke med... Jeg har bredbånd som jeg har delt og i dette øyeblikk sitter han og skriver tulle-poster på HW. Da driter han jo ut ip' min og da kan jo jeg bli bannet! Kan noen ringe politi eller dyrebeskyttelsen får å få vekk denne duddelien? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 noe så sinnsykt!!!! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 kansje du kan organisere noen som kommer innom og pisser på han Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 nå begynner det å gå litt over styr hær Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg må bare applaudere for at du ikke skrev "LAN INTRENGER" i topic. Endelig noen som greier å la være å dele ord så jævlig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Inntrenger skrives med to n'er though Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Inntrenger skrives med to n'er though Min santen. *trekke tilbake applaus* Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 kan du ikke bare si at han skal pelle seg ut?? dra ut nettverkskabelen :wink: Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 han kan være farlig skjønner du! vet aldri hva han går på, eller hvilke sinnslidelser han lider av, nei han må nok bli til det gryr til dag Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 kan du ikke bare si at han skal pelle seg ut?? dra ut nettverkskabelen :wink: Da begynner han vel å grine. SYYKE folk her i verden. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 nå begynner det å gå litt over styr hær Du sier vel ikke det? Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er det bare meg, eller er det noen som bare desperat prøver å trekke til seg oppmersomhet her. Flirer ikke i hvert fall Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Tpper det er en viss Gomles Return.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er det bare meg, eller er det noen som bare desperat prøver å trekke til seg oppmersomhet her. Flirer ikke i hvert fall My thougts exactly... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Spør han om han har betalt påmeldingsavgift. Be han bla opp en bunke Camilaer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er det bare meg, eller er det noen som bare desperat prøver å trekke til seg oppmersomhet her. Flirer ikke i hvert fall My thougts exactly... dette er humbug Lenke til kommentar
l2c Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Spør han om han har betalt påmeldingsavgift. Be han bla opp en bunke Camilaer. Lever du på nittitallet eller? er Flagstad nå, ikke Collett Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det var jo egentlig et privatLAN da, uten påmeldingsavgift... Men i hans tilfelle bør han dra frem noen lapper ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå