Gå til innhold

Samsung RC530 - verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Hei hei..

Begynte på vgs på mandagen, og skulle egentlig hatt bærbar til da. Og siden jeg er sent ute, er jeg nødt til å skaffe en asap.

Vil holde det under 5k, ettersom det hovedsaklig er til skole. Komplett har nettopp satt ned prisen på Samsung RC530 fra 6k til 5k, og tenker på å kjøpe denne. i5, 4GB RAM, GeForce GT540. Syns den virker bra til den prisen.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639378#info

Nå spør jeg ikke om dere kan finne en billig bærbar til 3000kr, men jeg lurer på hva dere syns om denne. Har aldri prøvd samsung bærbar før, så vet ikke om byggekvaliteten osv er bra. De lager jo ganske gode mobiltelefoner, og PC skulle vel ikke være noe problem.

Er den verdt pengene?

Skal kjøpes på mandag, og vil helst bestille på komplett, av flere grunner. Rask levering, billig osv. De vanlige.

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fikk PCen på tirsdag, tok litt lengre tid før jeg fikk bestilt enn planlagt.

Den ser bra ut til nå. Litt treg noen ganger, selv med i5 og 4GB RAM.

I følge Samsung så er det "slutt på dårlig PC-lyd". For å være ærlig, er høyttalerne på denne noen av de verste jeg har opplevd. Har ikke brukt den så mye, siden den brukes på skolen; men de er ikke særlig gode. Mulig at jeg endrer mening hvis/når jeg får brukt dem mer, men...

Er noen andre små problemer, men ikke noe spesielt til nå. Ellers en bra PC, verdt pengene. Er ikke på salg lengre, uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...