Scruss Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Da forandrer jeg litt på denne tråden, og nå står valget mellom disse to laptopene: Asus K53SV Asus A53SV K53SV får jeg til 6,5k med fri frakt, mens A53SV kan jeg få opptil 10% rabatt på. Jeg hadde gått for A53SV ettersom den har lik specs som K53SV utenom RAM, og BT versjon. Men jeg er usikker pga. byggekvaliteten. K53SV er vel ren aluminium, og har matt chassis. En review av A53E, som jeg tipper har samme byggekvalitet som A53SV sier: "The Asus A53E-XA2 has a slender chassis. The Asus A53E-XA2 has a metal and plastic construction, with a scratch-resistant black plastic lid that bears a handsome pattern across its glossy finish." Da kan jeg vel konkludere med at den har glossy chassis som tiltrekker fingeravtrykk? Hvilken av disse to ville du ha gått for? Forskjellen blir opptil 1000 kr, kommer ann på hvor mye jeg får i rabatt. Endret 28. august 2011 av Scruss Lenke til kommentar
Scruss Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Anyone? Må få bestemt meg innen imorgen :/ Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg ville gått for Asus K53SV, ettersom det virker som den har bedre byggekvalitet (aluminium er awesome). Er nok en grunn til at du betaler mer for den. Lenke til kommentar
Scruss Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Jeg ville gått for Asus K53SV, ettersom det virker som den har bedre byggekvalitet (aluminium er awesome). Er nok en grunn til at du betaler mer for den. Tusen takk for svar, men ble litt usikker igjen. Av de to vil jeg gå for K53SV, men det eneste som plager meg er at den ikke har USB 3. Kom over denne akkurat nå; http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=153412 Hva ville du ha gått for? N53SV som har USB 3, men dårligere tastatur eller K53SV som ser bedre ut i mine øyne, men ikke USB 3.. Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Vel, hvis USB 3.0 er veldig viktig for deg ville jeg gått for N53SV, ellers ville jeg kjøpt K53SV. Lenke til kommentar
maXini Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Vel, hvis USB 3.0 er veldig viktig for deg ville jeg gått for N53SV, ellers ville jeg kjøpt K53SV. Takk for svar, bestilte K53SV tidlig idag Overlever uten USB 3 frem til den stasjonære kommer! OT: Mulig å få full HD hvis jeg har en 24" skjerm med HDMI eller må jeg koble til en TV for å få det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå