Gå til innhold

SOS Rasisme angrep Kristent Samlingsparti

Anbefalte innlegg

På gata i Oslo ble Kristent Samlingsparti angrepet av en rasende mobb fra SOS Rasisme. Jeg kan på en måte forstå hvorfor de angrep. Når massemorderen og rasisten Anders Behring Breivik utgir seg for å være kristen, (noe jeg tviler sterkt på) blir alle kristne sett på som rasister fra de venstrevriddes side. SOS Rasisme hyler og bæljer høyt om toleranse, men er sjøl voldelig mot dem som ikke har samme synspunkt. Nei, de venstreradikale er ikke det spor bedre enn de høyreekstreme.

http://www.dagbladet.no/2011/08/27/nyheter/kristent_samlingsparti/sos_rasisme/innenriks/17846092/

Endret av oab-1966
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:roll: Det er da ikke sos rasisme. må dere slutte å være så barnslige. Det er personer FRA sos rasisme!

:roll: Det er da ikke Al-Qaida som angrep usa. må dere slutte å være så barnslige. Det er personer FRA Al-Qaida!

du kødder med meg sant? Du sammenligner ikke de to der? :roll: :!:

Lenke til kommentar

:roll: Det er da ikke sos rasisme. må dere slutte å være så barnslige. Det er personer FRA sos rasisme!

:roll: Det er da ikke Al-Qaida som angrep usa. må dere slutte å være så barnslige. Det er personer FRA Al-Qaida!

Hvorfor ikke? begge er militante grupper som er i mot demokrati i Vesten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? begge er militante grupper som er i mot demokrati i Vesten.

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...