Klossmajoren Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Kort Info: - Xboxen står i 1st etasje og routeren står i 2! (Routeren står RETT under xboxen) - Bruker linksys 2,4 ghz nå har jeg en 2-3 bar tilkobling på xboxen min, og jeg vil gjørne ha 3-4 bar 24/7, vet noen her da om denne badboyen kan fikse problemet mitt, og gi med en god stabil connection på Xbox LIVE døgnet rundt 7 dager i uka? (Da snakker jeg om 3-4 bar connection, vil helst ikke se 2 bar, og hvetfall ikke 1!) Ps. Jeg har spillt CoD med 1 og 2 bar i over et år nå, og er mildt sagt dr*t lei, så den som klarer og fikse problemet mitt, er en reddende engel! btw, jeg spiller cod så å si hver dag, så connection min er et STORT problem for meg! Takk for alle svar! Endret 27. august 2011 av speedskater Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Bruker du trådløst nå? Altså har du en slim modell. I så fall, så er det N nettverk på den, så tror ikke du vil se noe magisk forbedring med den du linket til. Ville heller oppgradert router, og ikke kjørt på 2.4ghz frekvensen. Du får gode dual band routere fra tp link til 500 kr ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå