Beisfjord Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har begynt å la meg friste av 3 oppsett med 3 skjermer og racingstol (playseat eller lignende) til bilspill. Men jeg klarer ikke å finne noen løsninger for å sette sammen playseat (eller tilsvarende) med 3 skjerm. Noen som har noen forslag? Eller er man henvist til å lage noe selv om man ønsker rigg med 3 skjermer og racingstol for bilspill? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Feil sted å spørre egentlig, de beste lager selv men du kan få ferdigkjøpt. Inside Sim Racing har ofte tester og oversikt over rigger du kan få kjøpt på nettet. Her har du en link til ISR, absolutt verdt å få med seg, blar du litt i de eldre videone så vil du finne tester. http://www.youtube.com/user/simracingtonight Prislapp? Regn med å fyre av 3-4k som minimum før tull toll. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Enkleste blir om du har playseat mot en vegg, så vanlige skjermarmer på veggen. Da slipper du unna med knapt en tusenlapp ekstra for armene, det jeg har sett tidligere av seter med feste for flere lcd har vært dyyyyrt Lenke til kommentar
Beisfjord Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Enkleste blir om du har playseat mot en vegg, så vanlige skjermarmer på veggen. Da slipper du unna med knapt en tusenlapp ekstra for armene, det jeg har sett tidligere av seter med feste for flere lcd har vært dyyyyrt Ja, jeg har også sett at ferdige oppsett kan koste en liten formue. Å basere seg på å sette opp noen armer høres ut som ett godt forslag ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå