Gjest medlem-211409 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 For det første, dette er muligens feilpostet. Bare å flytte det i så fall. Spørsmålet er: Hvordan fjerner man vuze toolbar? Jeg ville ikke ha det dritet, men det fulgte tydeligvis med vuze da jeg lastet det ned. Jeg bruker chrome og det sitter en ekkel vuze-meny like under der man skriver inn nettsidene (beklager mine manglende data-uttrykk). Jeg har gått inn på "programmer og funksjoner" og avinstallert alt som har med vuze å gjøre utenom selve programmet. Jeg vil ha programmet, men er eneste løsning å avinstallere programmet for å bli kvitt toolbaren i nettleseren? Jeg klarer ikke å finne noe sted i innstillingene i chrome for å få vekk toolbaren. Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 står det ingenting på selve toolbaren? hvis du høyreklikker på den feks.. kanskje det dukker opp noe da.. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 http://lmgtfy.com/?q=how+to+remove+vuze+toolbar+from+google+chrome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå