BollaBenny Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Trenger ny telefon og vurderer Samsung Galaxy S som nå går for 2400,- i de fleste nettbutikker. Er dette fremdeles et OK kjøp på markedet i dag? Sikler naturligvis på nye S2, men som student er prisen i stiveste laget + tanken på å gå rundt med en så dyr telefon i lommen på fylla frister mindre Bruken vil i all hovedsak være meldinger, spotify og mye surfing... Oppdaget ellers først nå at det også finnes en Galaxy S Plus til 3100kr med 1,4GHz prosessor, er denne verdt de ekstra lappene sammenliknet med originalen? På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har Galaxy S og kan trygt anbefale den. Spesielt når du installerer Darky Rom på den. Fordeler med Darkys Rom: - Android 2.3.4 - Du får en lynraskt telefon (Stock Rom har 900 poeng på Quadrant, Darky Rom V10.2 har 2100 poeng, selv om man skal ta poengsummene med et klype salt) - EXT4 filformat til fordel for RFS på Stock, denne takler multitasking bedre. - Touchwiz 4 som bare er tilgjengelig på S2 er nå også å finne via Darky Rom 10.2 - Voodoo Sound støtte, mye bedre lyd. Og når du tar opptak på konserter blir ikke lyden sprengt. Jeg testet det selv på en kamelot konsert som du kan sjekke ut her : http://www.youtube.com/watch?v=EGXWyysNu7U - Darky Rom er i stadig utvikling og telefonen blir jevnlig oppdatert med bugfix og optimaliseringer. Lenke til Darky :http://www.darkyrom.com/community/index.php Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Takk for svar! Handler nok denne etter jobb i dag, får jeg pussle litt med Darkys Room Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Godt valg . Gutta på Darkys er meget behjelpelig om det skulle være noe problem. Men det er faktisk en simpelt sak å installere rom på telefonen . Sjansen for å bricke er meget minimalt, om mulig i det hele tatt ;p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå