Gjest Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Heisann, en venn av meg ser etter en datamaskin for maks 10 000 som skal brukes til spilling av moderne spill som BF 3 når det kommer ut. Har ingen krav om noen spesielle hardware, bare at den er rask og jeg tror han ønker en SSD som OS-disk. En ekstra harddisk. Hva skal være med (ekstra): Tastatur Mus Hva skal ikke være med (ekstra): Skjerm Endret 27. august 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Playron Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Skal du bygge selv, eller kjøpe en ferdigbygget? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Bygge selv, forøvrig trenger ikke det ikke å følge med tastatur og mus. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Her har jeg satt sammen en PC. Denne skal nok klare å kjøre BF3 SSDen er på bare 60GB så den tar OS og 2-4 spill. Du kan også vurdere å ha med kjøler vis du skal klokke. Vis du skal ha kjøler kan du ta denne Noctua NH-D14 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Noen andre som har innvendinger på forslaget til VenaTio? Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Noen andre som har innvendinger på forslaget til VenaTio? Dette er et supert oppsett som er mer eller mindre en standardløsninge her inne - se tråden om "Black Refinery" Jeg har nettopp bygget en tilsvarende selv. Raskt, enkelt og bra resultat. Du kan spare 4-500 kroner ved å velge P8P67, som er mer enn godt nok. Vurder å bytte til Crucial M4 64 GB. Og kjøp deg en CPU kjøper som anbefales over. Du behøver gjerne en Win7 OEM til 7-800 kr? Edit: sjekk tråden "den perfekte PC-pakke......" Endret 27. august 2011 av Kjetso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå