co2 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 I anledning dekorasjonsrenovering ønsker jeg å kanskje lage mitt eget kanvas. Dette verdenskartet finnes på nett(eneste jeg liker) og kommer i ulike oppløsninger man kan kjøpe. Størrelsen på veggen jeg vil dekke er 180cm x 100cm(bxh,) oppløsningen på bilde kommer ved største størrelse i 6000 x 4200px, 25.2 Mpix, JPG. Så spørsmålet er om oppløsningen vil strekke til ved en så stor utskrift? Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Formatet på bildet matcher ikke proposjonene til området du skal ha dekket, men hvis du er villig til å tipasse deg til bildeformatet vil du få knappe 100 dpi og det burde holde til noe så stort. Endret 27. august 2011 av seriksen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har laget en oversikt som gir en viss indikasjon på dette med DPI og betrakningsavstand, eller megapiksler og utskriftstørrelse om du vil. Gå til nederste halvdel av denne websida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå