NeEeO Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei, Jeg så fast and furious filmene, de er driit bra..Jeg har lyst til å se flere lignendene filmer, kan ikke vente til fast 6 kommer ut. SpESSIELT håper jeg at det er de samme skuespillerne i fast 6. Noen som vet om noen flere lignendene og braaa filmer? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Nå er det vel å ta ganske hardt i når man kaller det gode filmer. Uansett så kan du jo sjekke ut Tau man ji D (Initial D). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er ikke å like fast and furious filmene et tegn på hjerne svults? Jeg ville gått til legen snarere enn kvikk, og få undersøkt dette. Men viss du liker filmene så godt, kan de tyde på at svultsen er blitt veldig stor, så det er nok for sent. 4 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du kan se på Gone In Sixty Seconds The Italian Job anbefales også. Hva er det du liker best, bilene eller "historien"? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Du kan se på Gone In Sixty Seconds The Italian Job anbefales også. Hva er det du liker best, bilene eller "historien"? vel det er ganske vannskelig å si, jeg liker begge deler, fra 1-10: Biler: 9/10 Historie : 9,7/10 Er ikke å like fast and furious filmene et tegn på hjerne svults? Jeg ville gått til legen snarere enn kvikk, og få undersøkt dette. Men viss du liker filmene så godt, kan de tyde på at svultsen er blitt veldig stor, så det er nok for sent. hva er hjerne svults? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er ikke å like fast and furious filmene et tegn på hjerne svults? Jeg ville gått til legen snarere enn kvikk, og få undersøkt dette. Men viss du liker filmene så godt, kan de tyde på at svultsen er blitt veldig stor, så det er nok for sent. hva er hjerne svults? Si det.. kanskje han mener "hjernesvulst". Det er svulster som oppstår i hjernen, kreftklumper som noen sier. On topic: 1 var bra og noe nytt.. 2,3,4 var hjernedødt som Gunfreak sikkert siktet til, og Fast Five ok den. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kleivis Skrevet 27. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. august 2011 Historie : 9,7/10 13 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Er ikke å like fast and furious filmene et tegn på hjerne svults? Jeg ville gått til legen snarere enn kvikk, og få undersøkt dette. Men viss du liker filmene så godt, kan de tyde på at svultsen er blitt veldig stor, så det er nok for sent. hva er hjerne svults? Si det.. kanskje han mener "hjernesvulst". Det er svulster som oppstår i hjernen, kreftklumper som noen sier. On topic: 1 var bra og noe nytt.. 2,3,4 var hjernedødt som Gunfreak sikkert siktet til, og Fast Five ok den. HÆ? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Greie filmer, men det mangler mere bilkjøring i 5ern. Og generelt er de ikke glade i bilen sine. Rett etter drag, hvor maskinene har yti maks og snudd 14krpm og nos ++ så skrur de bare motoren av. Ikke noe problem. Turbo ol trenger ikke kjøle seg ned, neeida. I en bilfilm burde de fått med sånt. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Edit Endret 2. september 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er veldig usannsynlige filmer, ja. Men er jo grei popcorn-underholdning. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Hehe, Vertical, du burde jo like Fast seriene. Ser du liker biler (Avatar) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Vet dere om noen andre gærne filmer han "BRIAN O'CONNOR" er i? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dette er noen andre action filmer han har vært med i: - Takers - Running Scared - Into the Blue - The Death and Life of Bobby Z Hvis du vil finne ut mer om han så er hans ordentlige navn Paul Walker. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Den eneste av Fast and Furious-filmene som faktisk kan kalles god er Tokyo Drift. Litt mer spenstig der, og Japan er så evig mye kulere enn USA. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Har du sett noe av det som har blitt nevnt her, Noreply? Jeg tipper forresten at de som har laget Tokyo Drift har sett Initial D mer enn en gang. Endret 2. september 2011 av SKT Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Alle gutter har en Vin Diesel-periode, akkurat som at man blir fascinert første gang man oppdager man har hår på pungen. Slapp av, det går over av seg selv. 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg er bilinteressert, men kan spare meg for harrytrallene i FaF-filmene. Dessverre finnes det få kule bilfilmer. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vet dere om noen andre gærne filmer han "BRIAN O'CONNOR" er i? Brian O'Connor, spillt av Paul Walker. Komplett filmografi her: http://www.imdb.com/name/nm0908094/ http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=brian+o'connor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Alle gutter har en Vin Diesel-periode, akkurat som at man blir fascinert første gang man oppdager man har hår på pungen. Slapp av, det går over av seg selv. Jeg har aldri hatt en Vin Disel Periode.. Gjør det meg til en homse? Nei vent, all sexen jeg har med store håret menn gjør meg homse, det at jeg ikke hadde en vin disel periode gjør meg bare til et bedre menneske enn den vanlige mann. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå