Gå til innhold

Blitt helt hekta på Fast and furious filmene..

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg så fast and furious filmene, de er driit bra..Jeg har lyst til å se flere lignendene filmer, kan ikke vente til fast 6 kommer ut. SpESSIELT håper jeg at det er de samme skuespillerne i fast 6. Noen som vet om noen flere lignendene og braaa filmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan se på Gone In Sixty Seconds

The Italian Job anbefales også.

Hva er det du liker best, bilene eller "historien"? :p

vel det er ganske vannskelig å si,

jeg liker begge deler, fra 1-10:

Biler: 9/10

Historie : 9,7/10

Er ikke å like fast and furious filmene et tegn på hjerne svults?

Jeg ville gått til legen snarere enn kvikk, og få undersøkt dette. Men viss du liker filmene så godt, kan de tyde på at svultsen er blitt veldig stor, så det er nok for sent.

hva er hjerne svults?

Lenke til kommentar

Jeg ville gått til legen snarere enn kvikk, og få undersøkt dette. Men viss du liker filmene så godt, kan de tyde på at svultsen er blitt veldig stor, så det er nok for sent.

hva er hjerne svults?

Si det.. kanskje han mener "hjernesvulst". Det er svulster som oppstår i hjernen, kreftklumper som noen sier. rolleyes.gif

On topic:

1 var bra og noe nytt.. 2,3,4 var hjernedødt som Gunfreak sikkert siktet til, og Fast Five ok den.

Lenke til kommentar

hva er hjerne svults?

Si det.. kanskje han mener "hjernesvulst". Det er svulster som oppstår i hjernen, kreftklumper som noen sier. rolleyes.gif

On topic:

1 var bra og noe nytt.. 2,3,4 var hjernedødt som Gunfreak sikkert siktet til, og Fast Five ok den.

HÆ?

Lenke til kommentar

Greie filmer, men det mangler mere bilkjøring i 5ern.

Og generelt er de ikke glade i bilen sine. Rett etter drag, hvor maskinene har yti maks og snudd 14krpm og nos ++ så skrur de bare motoren av. Ikke noe problem.

Turbo ol trenger ikke kjøle seg ned, neeida. I en bilfilm burde de fått med sånt.

Lenke til kommentar

Alle gutter har en Vin Diesel-periode, akkurat som at man blir fascinert første gang man oppdager man har hår på pungen. Slapp av, det går over av seg selv.

Jeg har aldri hatt en Vin Disel Periode.. Gjør det meg til en homse? Nei vent, all sexen jeg har med store håret menn gjør meg homse, det at jeg ikke hadde en vin disel periode gjør meg bare til et bedre menneske enn den vanlige mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...