Gå til innhold

Sinnsyke lover i norge!

Anbefalte innlegg

OMG! det er en stk. ekkel nerdegjeng. bruker jo ca. en sånn såpeholder hjemme opp på par-tre uker selv, så klarer ikke 4k nerds det på ei?

ekle ekle folka!

hehe! no shit da! jentene brukte faktisk like mye såpe som guttene gjore.. 4k gutter, max 1k jenter.. de fleste jentene var der vel bare på besøk og.. menmen.. mm..det er ekkelt.. meget ekkelt..

og det beste er jo at jeg.. som faktisk vasket hendene hver gang jeg var på do pluss litt mer.. (fakta) ble syk som pokker! mens resten av guttene som ikke gjore det var helt friske og fine! FAKKARSE! det er irriterende det!

Sånn går det når du har støv på hjernen, vasker deg i hue og ræva. Ender opp med at du ikke har noe imunforsvar. Skaff deg en hund eller noe, la den dra litt dritt inn :) Så får du knall imunforsvar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selv er jeg nesten immun mot forkjølelse, tror det kommer av at ejg bor i en trønderlån anno 1840-ognoenår, om vinteren kjenner man at det kommer kalde vindgufs inn gjennom vinduene (de er ikke mer enn 40-50 år gamle).. dette har gjort at jeg er lite utsatt for sykdom om vinteren..

så til dere som bruker penger på c-vitamin, kjøp en trønderlån i stedet, det funker! :woot:

Lenke til kommentar

Sånn går det når du har støv på hjernen, vasker deg i hue og ræva. Ender opp med at du ikke har noe imunforsvar. Skaff deg en hund eller noe, la den dra litt dritt inn :) Så får du knall imunforsvar :)

hehe.. hadde du sett rommet mitt så hadde du ikke sagt det der.. jeg har absolutt ikke støv på hjernen.. i alle fall ikke i den betydning.. da har jeg mer eller mindre støv over alt.. på rommet i alle fall.. støvsuging er for.. ehm.. mamma! =D

Lenke til kommentar

nok en gang en fordel med gammel trønderlån, det kommer en fin trekk inn gjennom vinduene og holder luften i bevegelse :D

dessuten, om man har orginalt golv selvsagt, er det ikke isolert og plankene passer ikke helt sammen så det blir mye plass til støv og lort i sprekker og hull :woot:

Lenke til kommentar
nok en gang en fordel med gammel trønderlån, det kommer en fin trekk inn gjennom vinduene og holder luften i bevegelse :D

dessuten, om man har orginalt golv selvsagt, er det ikke isolert og plankene passer ikke helt sammen så det blir mye plass til støv og lort i sprekker og hull :woot:

men det knirker da også som et hel****

Lenke til kommentar

det er litt av "sjarmen" :D

Lenke til kommentar

det er litt av "sjarmen" :D

det er ikke sjarm , det er irriterende. Skal prøve å være stille hvis noen sover , men nei det går ikke for gulvet knirker så jæv**

Lenke til kommentar

knirkete gulv su***... Døra til rommet mitt er litt for stor for ramma den er i elns, så når jeg åpner stille om natta, bråker den no jæ***! :grumpy:

PLAGSOMT!

Sover med vinduet fullt oppe om vinteren! det vinduet mitt står oppe hele tiden! Blir av og til kaldt om vinteren når det er -25 ute! :p

Lenke til kommentar
knirkete gulv su***... Døra til rommet mitt er litt for stor for ramma den er i elns, så når jeg åpner stille om natta, bråker den no jæ***!  :grumpy:  

PLAGSOMT!

Sover med vinduet fullt oppe om vinteren! det vinduet mitt står oppe hele tiden! Blir av og til kaldt om vinteren når det er -25 ute!  :p

*Hvorfor ikke lukke vinduet ??? :o

*Døra kan man tilpasse :D Bare å få ut fingeren det :)

Knirke gulv derimot er en ubeskrivelig plage. Spesiellt hvis du hører det ifra dem som bor over eller under deg... :grumpy:

Lenke til kommentar
knirkete gulv su***... Døra til rommet mitt er litt for stor for ramma den er i elns, så når jeg åpner stille om natta, bråker den no jæ***! :grumpy:

PLAGSOMT!

Sover med vinduet fullt oppe om vinteren! det vinduet mitt står oppe hele tiden! Blir av og til kaldt om vinteren når det er -25 ute! :p

*Hvorfor ikke lukke vinduet ??? :o

*Døra kan man tilpasse :D Bare å få ut fingeren det :)

Knirke gulv derimot er en ubeskrivelig plage. Spesiellt hvis du hører det ifra dem som bor over eller under deg... :grumpy:

tør jeg nok en gang å nevne den meinente trønderlånen, der bor det aldri none over eller under, det er vel slik de fleste steder utenom i byer da

*grøsser ved tanken på å bo i by* :)

Lenke til kommentar

du får nedsatt imunforsvar vist du er for hygenisk så jeg har reduser dusjing krafti (vasker altid henda etter dassbesøk) så nå er det max 1 dusj på en veke i ferien men har alltid åte mat som har loget på golvet og slikt (men når jeg var liten var jeg vist veldi hygenisk så derfor var jeg alltid sjuk(tok mandlene som 4åring)men når jeg begynite å ete mat som har logge på golvet og slikt har jeg sluttet å vere sjuk

så et mat fra golvet

Lenke til kommentar
du får nedsatt imunforsvar vist du er for hygenisk så jeg har reduser dusjing krafti (vasker altid henda etter dassbesøk) så nå er det max 1 dusj på en veke i ferien men har alltid åte mat som har loget på golvet og slikt (men når jeg var liten var jeg vist veldi hygenisk så derfor var jeg alltid sjuk(tok mandlene som 4åring)men når jeg begynite å ete mat som har logge på golvet og slikt har jeg sluttet å vere sjuk

så et mat fra golvet

Noe som betyr at du kan gå i over en uke uten å dusje :o Måte på...

Lenke til kommentar

Er vel ikke så mange politimenn som håndhever loven og drar folk inn da,... eller?... Jeg pisser ihvertfall i sjøen fra brygger hele tia.. (ikke ta det heeeelt bokstavelig da.. lol).

Oss sjøfolk vettu! lol.

Men ærlig talt, det står i Norske Lover at å kaste sneiper og søppel på bakken også er ulovlig. Og det skal være en heftig bot for sånt. Men hvor mange politimenn er det som håndhever den loven da? De har jo så mye annet viktigere å gjøre.. *sukke*.

De hadde vært millionærer hadde de tatt alle sneipene!!

Å Gud som jeg hater sneiper og annet søppel!

Jocke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...