PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 greit nok at dere ikke liker loven.. men usett nå ikke de stakkars plantene for all urinen da.. det er ikke samme som å vanne blomstene liksom! plantene kanke no for at loven er der! ikke ramme de uskyldige.. ikke tiss på plantene! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ikke ramme de uskyldige.. ikke tiss på plantene! I sjøen da, et hjørne, man for ikke bøtene for å pisser på plantene, man får bøter for at man pisser generellt. (er litt vrang og kverulerende idag PeNta) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ikke ramme de uskyldige.. ikke tiss på plantene! I sjøen da, et hjørne, man for ikke bøtene for å pisser på plantene, man får bøter for at man pisser generellt. (er litt vrang og kverulerende idag PeNta) hehe! jeg driter vel i om dere får bøter når dere tisser offentlig.. bare ikke tiss på de stakkars plantene som omkommer av at alle fulle og ev.edrue folk skal gå rundt å tisse på dem! må man tisse når man er i byen kan man i alle fall gjemme seg litt bort! erke nødvendig å gjøre det midt i gata.. ev. midt i pollen.. inni et hjørne eller bak en bygning i et smug.. I don't care! men tenk på de STAKKARS STAKKARS plantene! (gir meg ikke her du! ) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 må man tisse når man er i byen kan man i alle fall gjemme seg litt bort! erke nødvendig å gjøre det midt i gata.. ev. midt i pollen.. inni et hjørne eller bak en bygning i et smug.. I don't care! men tenk på de STAKKARS STAKKARS plantene! (gir meg ikke her du! ) Trur de plantene rundt pollen er relativ herdet av det hardet bylivet, så det er nok ikke den største faren. Men så se en full faan vingle rundt med snadden i handa og pisser litt her og der, mens det oser lukt av urin... mhm.. ikke deilig akuratt. Tenk tanken å inhalere piss mens man står i kø for å komme inn på utesteder... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ææ! ekkelt!! jeg synes byene bør sette opp offentlige toaletter i stedet.. som blir rengjort hver dag av de derre folka som vanner blomstene og feier gatene.. mm=) det tror jeg er et bra alternativ! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ææ! ekkelt!! jeg synes byene bør sette opp offentlige toaletter i stedet.. som blir rengjort hver dag av de derre folka som vanner blomstene og feier gatene.. mm=)det tror jeg er et bra alternativ! damen er jo genial! offentlige do nå! Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Her nærmer man seg en god løsning ser jeg. :smile: Man skal ta vare på plantene, men må man så må man. Og hvis du er i en park så pisser man i parken. Det beste er vel å finne nærmeste smug, men en trappeoppgang duger vel også til formålet, heh. 3500 kr. i bot er uansett vel drøyt, men allikevel forståelig; det er ikke så utrolig digg å se folk stå, eller sitte, å pisse overalt etter å ha fått litt for mye på byen. Og lukten... ja, sier vel sitt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 hmm tråden har jo tatt seg opp. Bra det er funnet en løsning. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Her nærmer man seg en god løsning ser jeg. :smile: Man skal ta vare på plantene, men må man så må man. Og hvis du er i en park så pisser man i parken. Det beste er vel å finne nærmeste smug, men en trappeoppgang duger vel også til formålet, heh. 3500 kr. i bot er uansett vel drøyt, men allikevel forståelig; det er ikke så utrolig digg å se folk stå, eller sitte, å pisse overalt etter å ha fått litt for mye på byen. Og lukten... ja, sier vel sitt. Pissoarer langs husvegger kunne jo vært et alternativ, eller et lite "høl" som man bare kunne slengt den inn i og tømme seg Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 LOL Det med pissoarer langs samtlige husvegger i landet kunne jo funke bra, men det er jo kun en løsning som fungerer for det mannlige kjønn. For damene kunne man kanskje opprette "groper" med sittestang på taktiske steder, somutenfor utesteder, barer osv. Hvis vi får utarbeidet en skikkelig løsning, så kanskje det bør vurderes om regjeringen og stortinget skal få den i posten. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 LOL Det med pissoarer langs samtlige husvegger i landet kunne jo funke bra, men det er jo kun en løsning som fungerer for det mannlige kjønn. For damene kunne man kanskje opprette "groper" med sittestang på taktiske steder, somutenfor utesteder, barer osv. Hvis vi får utarbeidet en skikkelig løsning, så kanskje det bør vurderes om regjeringen og stortinget skal få den i posten. Vi får sende linken til bondevik, han biter på alt... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ææ! ekkelt!! jeg synes byene bør sette opp offentlige toaletter i stedet.. som blir rengjort hver dag av de derre folka som vanner blomstene og feier gatene.. mm=)det tror jeg er et bra alternativ! damen er jo genial! offentlige do nå! har det noen gang vært spørsmål om no annet? :wink: I arendal har vi et offentlig toalett.. som ligger ved nåværende rutebilstasjon.. den er grønn.. og har en mannedo og en damedo.. man må putte penger på den for å komme inn da.. det er litt kjipt.. men bedre å betale 5kr for å tisse i en boks med tak enn å betale 3500kr for å tisse akkurat hvor en vil.. imo.. slipper at folk glor på og at det lukter vondt i gatene og.. dessuten er det dopapir og vask så man kan vaske hendene etter dobesøket.. selv om min erfaring fra tg tilsier at gutter sjeldent gjør det uansett, så er det lov å håpe at de fleste som bruker offentlige doen gjør det da.. I alle fall hvis man skulle finne på å håndhilse og sånn på personen.. jah.men.. plantene ja! I en park så er det klart at der er det kanskje planter over alt.. da ville jeg valgt å tisse på et av de største træra, da dette er med robust og tåler mere urin enn stemorsblomstene i blomsterbedda.. når det gjelder urinaler og ehm..damegroper på utsiden av utesteder så er jeg litt mer kritisk til at det vil fungere.. slike vil sannsynligvis lukte ganske mye og siden inngangskøen vanligvis blir på utsiden av utesteder så ender det opp med at det luker urin der allikevell.. back to where we started! =/ nei.. jeg tror offentlige toaletter som blir tatt vare på er et bra forslag.. og de bør nok koste litt penger så man slipper masse hærverk og sånn inne på doen.. sikkert ikke så mange 14tisser som gidder å betale en femmer for å gå inn på doen og tette den med dopapir.. hvorfor er det så gøy egentlig? jeg irriterer meg alltid over doene på utesteder, arrangementer som er stappet fulle med papir og av den grunn blitt ubrukelige.. da er det kjipt å måtte skikkelig på do da.. makan! drittunger som skal drive med slikt da! nei.. send inn forslag i kommunen din om offentlig toalett i sentrum (hvis dere har sentrum=P). så slipper dere både å betale bøter og å tisse på protest på de stakkars plantene.. folkeskikk er og en ting som bør komme med i bildet.. erke spess kult for andre å labbe rundt i byen å vasse i urin bare fordi noen folk er uenige i en liten lov som landet vårt har.. Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kommunene kan hyre "do-vakter" som sjekker legitimasjon ved besøk og passer på at det ikke begås hærværk. Bare en tanke fra min side... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jeg tror snart denne do-ordningen kan gjøre et sold innhogg i norske kommuners sparebøsser Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 slipper at folk glor på og at det lukter vondt i gatene og.. dessuten er det dopapir og vask så man kan vaske hendene etter dobesøket.. selv om min erfaring fra tg tilsier at gutter sjeldent gjør det uansett, så er det lov å håpe at de fleste som bruker offentlige doen gjør det da.. Håper ikke du siktet til gutter/menn enerelt der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Vel, hadde jeg vært i trondheim så skulle jeg ha vært med Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 slipper at folk glor på og at det lukter vondt i gatene og.. dessuten er det dopapir og vask så man kan vaske hendene etter dobesøket.. selv om min erfaring fra tg tilsier at gutter sjeldent gjør det uansett, så er det lov å håpe at de fleste som bruker offentlige doen gjør det da.. Håper ikke du siktet til gutter/menn enerelt der ikke hele verdens gutter og menn nei.. men når det gjelder gutta som er på tg .. ca 4000 minst.. så klarte de å bruke EN såpebeholder i løpet av FEM dager.. og det.. synes jeg er litt.. makabert... det er sikkert noen av de som var der som vasket hendene hele tiden.. men de kan de ikke ha vært mange av i så tilfelle=P Lenke til kommentar
l2c Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ikke hele verdens gutter og menn nei.. men når det gjelder gutta som er på tg .. ca 4000 minst.. så klarte de å bruke EN såpebeholder i løpet av FEM dager.. og det.. synes jeg er litt.. makabert... det er sikkert noen av de som var der som vasket hendene hele tiden.. men de kan de ikke ha vært mange av i så tilfelle=P OMG! det er en stk. ekkel nerdegjeng. bruker jo ca. en sånn såpeholder hjemme opp på par-tre uker selv, så klarer ikke 4k nerds det på ei? ekle ekle folka! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 ikke hele verdens gutter og menn nei.. men når det gjelder gutta som er på tg .. ca 4000 minst.. så klarte de å bruke EN såpebeholder i løpet av FEM dager.. og det.. synes jeg er litt.. makabert... det er sikkert noen av de som var der som vasket hendene hele tiden.. men de kan de ikke ha vært mange av i så tilfelle=P OMG! det er en stk. ekkel nerdegjeng. bruker jo ca. en sånn såpeholder hjemme opp på par-tre uker selv, så klarer ikke 4k nerds det på ei? ekle ekle folka! hehe! no shit da! jentene brukte faktisk like mye såpe som guttene gjore.. 4k gutter, max 1k jenter.. de fleste jentene var der vel bare på besøk og.. menmen.. mm..det er ekkelt.. meget ekkelt.. og det beste er jo at jeg.. som faktisk vasket hendene hver gang jeg var på do pluss litt mer.. (fakta) ble syk som pokker! mens resten av guttene som ikke gjore det var helt friske og fine! FAKKARSE! det er irriterende det! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 vasker man seg lite nok blir man herdet! jeg og en i klassen har forsket litt på det, det var riktignok tannhygiene men det blir noe av det samme... vi drikker en del cola, pusser ikke tennene altfor ofte, vi har oppdaget at man da får et solid lag med cola-avfallsstoffer som beskytter tennene optimalt! ingen av oss to har hatt noe hulle eller andre fæle ting i/på/rundt tennene, så det er nok slik at redusert hygiene-hysteri kan føre til noe positivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå