godsairforce Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg sikter til loven om å pisse offentlig gir en minimumsbot på 3500.- DET ER SINNSYKT! Jeg har samlet en gjeng og ønsker flere deltakere som er villig til å gå rundt i gatene i Trondheim å "vanne" det de ser av grønne vekster! Send mail til meg [email protected] Lenke til kommentar
SoW Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Nei, det er du som er sinnsyk Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 LOL hold på meg, jeg tror jeg dauer! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 du kan ikke mene det der? uansett: count me in! :wink: (tror egentlig ikke jeg blir med men..... ) Lenke til kommentar
Gomles Return Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 blir me dønn!!!! kan pisse på purken til å me !! !! ! Detta høres kult ut!! Ring meg!!! 90841360!!! SERIØST! RING! Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 okey da har vi a_syrst og thanatos... Dere er greie folk ass, "luktflommen" går av stabelen 13. August!! Vi trenger flere! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 blir me dønn!!!! kan pisse på purken til å me !! !! ! Detta høres kult ut!! Ring meg!!! 90841360!!! SERIØST! RING! believe it or not: Dette er "purkens" sønn! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 okey da har vi a_syrst og thanatos... Dere er greie folk ass, "luktflommen" går av stabelen 13. August!! Vi trenger flere! OMFG :o Lenke til kommentar
Gomles Return Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg har startet me å lagre!!! Drikker brus i store mengder og er snart klar til å sette flom-beredskapstroppen i Trondhjem i aksjon!!!! Nidelva blir snart stor! Beleave me! Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 gomle også? okey, vi kan jo få igang et beskjedent piss-party etter "parfyme-paraden" Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 håper du aldrig blir så full att du barsjer på gata Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 håper du aldrig blir så full att du barsjer på gata det spørs. Nå snakker han jo i edru tildstand rekner jeg med. Så man vet jo aldri Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 pisser ikke på gata i edru tilstand da vel? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 du har kanskje rett der, men hvis du må. Hvis du virkelig MÅ, og det ikke fins et do i meters omkrets kan du da tøye loven litt og vanne potteplantene i byen også... Lenke til kommentar
Gomles Return Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jaja! skal VI prøve? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har noen av dere kamera. I så fall vet du hva du skal gjøre :wink: Lenke til kommentar
Term Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 For å holde meg til saken. Jeg forsvarer den borten og vel så det. I utgangspunktet er dette det samme som blotting, og blotting er det fengselsstraff for. Skjønner ikke hva som er problemet? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 For å holde meg til saken. Jeg forsvarer den borten og vel så det. I utgangspunktet er dette det samme som blotting, og blotting er det fengselsstraff for. Skjønner ikke hva som er problemet? Øøø? En som blotter gjør ikke det fordi han er pissetrengt da, men for andre grunner... Og en som må pisse da han er helt sprengt gjør nok ikke det for å vise hvor flink han er til å pisse eller.no... Så loven er bare piss spørr du meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå