sphaa Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei. Jeg skal en liten tur til Cambodia nå i september. Jeg tar thai airways til bangkok også blir det Bangkok airways fra Bangkok til Phnom Penh. Det jeg lurer på er om jeg må ha thailansk visum for å få hentet bagasjen min, og sjekke inn hos BK airways når jeg er i bangkok? Vet det er enkelt med visum inn i thailand, men det virker så unødvendig når alt jeg skal er å hente bagasjen og sjekke inn på et annet flyselskap. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du må fylle ut skjemaet du får på flyet. That's it. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du trenger vel ikke visum i det hele tatt om du skal være der i mindre enn 1mnd, men jeg vet ikke hvor lang en "liten tur" er? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Jeg vet alt jeg må gjøre er å fylle ut et skjema på flyet, men må jeg ikke betale et lite beløp også? Jeg skal bare være i thailand i fire timer. Som sagt så skal jeg bare bytte flyselskp der:) Lurer derfor på om jeg i det hele tatt trenger thailansk visum for å få sjekket inn i et annet flyselskap. (skal være i cambodia i 10 dager, så blir det en liten tur til Laos også hjem igjen) Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Jeg kan nå svare mitt eget spørsmål:) SilverCRX har rett. Nordmenn trenger ikke visum når oppholdet er mindre enn 30 dager:) Tråden kan stenges. Endret 27. august 2011 av sphaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå