BoarderXtrem Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei. Jeg har jo 2 stk 5970 i Qfire. La inn den siste driveren pluss app, men da jeg starter å spille så driver bilde å tuller. hakker pluss flimring. bilde blir borte osv. Noen som har det samme problemet? har jo lagt inn 11.7 driveren igjen, men syntes det bare er litt rart... Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har ikke noen problemer med denne drivern i det hele tatt med mine 5850s. Prøv å avinstallere CCC, sweepe alt vekk med driversweeper og installer den på nytt. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Har ikke noen problemer med denne drivern i det hele tatt med mine 5850s. Prøv å avinstallere CCC, sweepe alt vekk med driversweeper og installer den på nytt. Hei. Ja har gjort det der uten hel. hehe tok å kjørte den windows indexen å fikk 6.0 på skjermkortene både med 11.7 & 11.8 driverne. ikke at det gjør noe, men syntes det bare var litt rart. men med 11.7 å app 11.7cap 3 funker alt. kan jo hende jeg må hoppe over 11.8. Men ellers gikk det bra med 11.8 driveren er bare når jeg skal spille Black ops den driver å tuller =O) Endret 27. august 2011 av boarderxtrem Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Bare så du er klar over det: Du vet at Crossfire kun fungerer i fullskjermsmodus? Du spiller nå med et enkelt HD 5870 @ 725MHz i BlackOps. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Bare så du er klar over det: Du vet at Crossfire kun fungerer i fullskjermsmodus? Du spiller nå med et enkelt HD 5870 @ 725MHz i BlackOps. Ja når jeg spiller er det jo full skjerm, på bildene er det bare fra da jeg så igjennom etter jeg hadde spillt. tok opp gameplay film med fraps derfor det ikke er full skjerm når jeg spillte det av med mediaplayer. Det var det du mente med full skjerm? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Så ikke så nærme, tenkte bare du skulle vite det Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Så ikke så nærme, tenkte bare du skulle vite det Jo er jo kjekt å vite.. Håper bare disse driverne vil funke snart. men tror jeg kommer til å kjøpe nye kort når 7 serien kommer. hadde jo vært moro å prøvd 2 stk 6990. Tror jeg kommer til å vente. rart 5970 skal være så vanskelig. Kunne det ha funket å flashet de til siste bios? Det enne er jo ett xfx black E & det andre er ett sapphire kort. det har vel ikke så mye å si det enten om de flashes eller når jeg OC de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå