Gå til innhold

Problemer med strømstyring på laptop. Gjør datan treig.

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows 7? Du klikker på batterisymbolet nede til høyre på oppgavelinja, og stiller strømstyringen til "høy ytelse" (eller High Performance som det heter hos meg, med engelsk Windows).

Virkelig? Hadde jeg aaaaaldri tengt på.

Pc'n er normal temp, så det er de som er så rart

Lenke til kommentar

Windows 7? Du klikker på batterisymbolet nede til høyre på oppgavelinja, og stiller strømstyringen til "høy ytelse" (eller High Performance som det heter hos meg, med engelsk Windows).

Virkelig? Hadde jeg aaaaaldri tengt på.

Pc'n er normal temp, så det er de som er så rart

:)

Var dette en sarkastisk kommentar?

Jeg kjenner ikke deg, og kan umulig vite hvor "inne" du er i sånt. Det jeg vet, er at det finnes mange som ikke kjenner til denne bestemte funksjonen, så defor mitt svar - dersom du synes det var temmelig selvfølgelig, ja, så får jeg leve med det.

Dell XPS 16 - har den Optimus? Kan det være den som krangler?

Lenke til kommentar

Det er en automatisk funksjon, og kan ikke overstyres manuellt. Det er vel der min største innvending mot systemet ligger. Muligens i BIOS? Hvis man har Optimus da, selvfølgelig - jeg er ikke sikker på om XPS 16 har det .... XPS 15 har, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

En ting er sikkert... Har med strømstyringen å gjøre. Hjelper noen ganger å skifte mellom høy og balansert forbruk eller å ta ut og inn kontakten.

Forrige pc så va det eneste som hjalp å restarte datan.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...