fslien Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Har akkurat fått meg en Samsung GS2, virker som en konge telefon i forhold til min gamle Desier Z. Men synes det virket litt vanskelig og byte lyder på mail, sms,, osv. for og si det sånn,det er veldig begrenset hva du kan bruke, eller søke opp på telefonen og bruke. Finnes det noen apper som gjør dette enklere, eller går det eventuelt ann og finne mappen som disse lyden ligger i på telefonen og legge inn egne lyder, slik at de dukker opp som et alternativ når du skal bytte? På forhand takk Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Der er ikke SÅ vanskelig. Den tungvinne måten er: Gå til /sdcard/media/audio/ringtones/ Der kan du legge inn det du vil ha, feks en MP3 En litt lettere måte: Legg inn ringlert https://market.andro...e=search_result Lenke til kommentar
fslien Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Takker for svar. Funket fint og gå inn på SD kortet slik du sa /sdcard/media/audio/ringtones. Men hos meg het det av en eller annen grunn /sdcard/media/audio/notifications. Ikke noe stress i det hele tatt Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hmm er ikke notifications meldingstoner som sms ol.? Uansett.. bra det virker. Lenke til kommentar
fslien Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Det er nok en mappe for meldings toner tenker jeg, det ligger en "facebook_ringtone_pop" m4a fil der. Jeg hadde mine ringetoner sammlet under /sdcard/media/Ringetoner/ det fungerte ikke Det ser ut som det går og lage eller kopiere mappen med navn ringtones/Ringetoner og legge på samme adresse som du nevnte, det fungere greit det og. Men ivertfall har jeg tilgang til og bytte alle mine meldingstoner til de lydene som ligger her, så da er alt løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå