NJW1609 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg hadde en homeplug før, men plutselig gikk den død. Senere kjøpte jeg en trådløs usb brikke. Men jeg klarte ikke å få den i gang, håper noen kan hjelpe meg før jeg blir irritert. Lenke til kommentar
warhaug Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kan godt forsøke å hjelpe til men trenger litt merr informasjon om nettverket ditt først - Routermerke og innstillinger - klarer datamaskinen å finne USB mottakeren din? - Finner du ditt trådløse nett i listen på datamaskinen? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg hadde en homeplug før, men plutselig gikk den død. Senere kjøpte jeg en trådløs usb brikke. Men jeg klarte ikke å få den i gang, håper noen kan hjelpe meg før jeg blir irritert. kjør IPCONFIG ta screenshot av det som står og legg det ut her for oss. Da kan vi i første omgang se om kortet er riktig installert eller ikke - så får vi hjelpe videre derfra når vi vet det. Slik kjører du ipconfig: http://www.simpson.edu/is/accounts/ipconfig.html (metoden kan variere litt for nyere OS) screenshot tar du ved å trykke CTRL+PRINTSCREEN (tar bilde av det som du har på skjermen der og da) åpne paint (eller annet bildeprogram) og trykke CTRL+V (lim inn). Så lagrer du filen og laster den opp på forumet. -Stigma Endret 29. august 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå