Prizefighter Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Herregud.. Har sett igjennom endel LCD skjermer i det siste og har lagt merke til at de fleste BLANDER sammen alt av Contrastforhold og Ms (responstid). På psdata har de vel Hyundai Q17s.. Spurte via mail hva ms var siden det ikke sto der.. 16ms sa han til meg gjennom mail. Nå har de endret litt på bilde og pris, men så la jeg merke til at nå har plutselig den Q17s fått 20ms.. På Ihandel.no står det noe om LG TFT 17¨ L1710B Silver TCO99 som skal være en nokså god skjerm. På hjemme siden står det at denne har 16 msec,450:1.. På Ihandel står det at denne samme skjermen har 20msec,500:1. Jeg regner med at hjemmesiden's specs er rett men er det ikke litt dumt at d er slik.. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Herregud.. Har sett igjennom endel LCD skjermer i det siste og har lagt merke til at de fleste BLANDER sammen alt av Contrastforhold og Ms (responstid). På psdata har de vel Hyundai Q17s.. Spurte via mail hva ms var siden det ikke sto der.. 16ms sa han til meg gjennom mail. Nå har de endret litt på bilde og pris, men så la jeg merke til at nå har plutselig den Q17s fått 20ms.. På Ihandel.no står det noe om LG TFT 17¨ L1710B Silver TCO99 som skal være en nokså god skjerm. På hjemme siden står det at denne har 16 msec,450:1.. På Ihandel står det at denne samme skjermen har 20msec,500:1. Jeg regner med at hjemmesiden's specs er rett men er det ikke litt dumt at d er slik.. Tar jeg feil? Var det ikke XBit Labs som gjennomførte en mega-test på hva som var fakta og hva som var spesifikasjoner på en haug med 17" LCD-skjermer? Forskjellene var til dels store, så det er ikke nødvendigvis noen av de spesifikasjonene du har sett nå som stemmer Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Var det ikke XBit Labs som gjennomførte en mega-test på hva som var fakta og hva som var spesifikasjoner på en haug med 17" LCD-skjermer? Forskjellene var til dels store, så det er ikke nødvendigvis noen av de spesifikasjonene du har sett nå som stemmer Post en link også da. :-? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Var det ikke XBit Labs som gjennomførte en mega-test på hva som var fakta og hva som var spesifikasjoner på en haug med 17" LCD-skjermer? Forskjellene var til dels store, så det er ikke nødvendigvis noen av de spesifikasjonene du har sett nå som stemmer Post en link også da. :-? Hmm, utrolig, jeg fant den http://www.xbitlabs.com/articles/other/dis...response-2.html Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Var det ikke XBit Labs som gjennomførte en mega-test på hva som var fakta og hva som var spesifikasjoner på en haug med 17" LCD-skjermer? Forskjellene var til dels store, så det er ikke nødvendigvis noen av de spesifikasjonene du har sett nå som stemmer Post en link også da. :-? Hmm, utrolig, jeg fant den http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/response-2.html Slett ikke verst. :wink: Edit: Hvilke(t) program brukes til å teste response time? Vet noen hvor det kan lastes ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå