Mariehelene Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg hadde sex på søndag.. i går glemte jeg p-pilla. står i pakningsvedlegget at hvis du har hatt samleie uka før den glemte tabletten så kan du være gravid.. regnes søndag til fredag som en uke lissom? for jeg har jo hatt sex og glemt pille i samme uka. Begynte på nytt brett onsdag btw. onsdagen før søndagen jeg hadde sex. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Når du glemmer en pille så er du ikke ''helt sikker'' før det har gått en uke igjen, så siden du tydeligvis har hatt sex før denne uken var over så ville jeg kjøpt en graviditetstest om ett par uker og sluttet å gå på p-pillen foreløpig til alt var avklart hvis jeg var deg. Husk kondom! Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Hvorfor slutte med p-pilla foreløpig? skal ikke ha sex før etter sju dager, nei. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 For hvis du mot formodning skulle være gravid og skulle ønske å beholde barnet så hadde det vært uheldig om du går på p-pillen mens du er gravid. Det står også i pakningsvedlegget ditt, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Du burde også hoppe over de hormonfrie pillene (eller bare hoppe over pillefri uke, hvis du ikke har brett med sukkerpiller) og bare fortsette på ett nytt brett hvis du glemte piller i uke 3 av pillebrettet ditt. Hvis du har tatt nødprevansjon, vel å merke. Endret 27. august 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 ah..nei, skal ikke beholde hvis jeg er gravid.. glemte pille i begynnelsen av uke to. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Da tar du p-pillene som vanlig, og tar en graviditetstest om ett par uker og tar det derfra. Husk at morgenurin (etter at du har sovet) er det beste. Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 flere innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå