KeyanZa Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Finnes d noen serie der ute som jeg ikke har sett tro? Leter etter en serie som handler om noe eller en overnaturlig ting. Har sett en god del fra før, likte f.eks Kyle xy The reaper. smallville deadzone moonlight supernatural 4400 heros ' +++ mange flere som jeg ikke husker akkurat nå. noen tips? like det meste som er overnaturlig, søker helst serie som er fra 2000 taller og oppover. noen tips? Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 x-files! =) og fringe. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg selv syntes at det er absolutt INGEN andre serier som slår Fringe når det kommer til overnaturlige ting. Fantastisk historie, du blir kjent med personene veldig godt og du føler med dem hele veien, og historien er til å sikle etter. Anbefaler den serien veldig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hva med True blood? Forøvrig så må man se Buffy the Vampire slayer 2 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 takk for svar, har sett true blood, og skaffet meg sesong 3 der som skal begynne å se på. buffy serien har jeg sett for mange år siden. x-files har jeg sett ganske mange episoder av. Fringe har jeg sesong 1 av, så får skaffe meg sesong 2 av den å ta oppigjen serien. Andre tips noen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Aaaangel ja, den er faktisk god! Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 the vampire diaries. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Lars von Trier's Riget. Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 The 4400 , invasion - litt gammel tror jeg, men bra! 1 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 The Lost Room Roswell The Walking Dead Lenke til kommentar
LFL Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 FlashForward! Jeg likte den, men mange andre hatet serien (uforståelig ). Det eneste som er dumt er at det er masse ubesvarte spørsmål etter du er ferdig siden dårlige seertall gjorde at de ikke laget noen flere sesonger. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Medium! En av favorittene mine. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Fringe, Lost (overnaturlig der og), True Blood og The Walking Dead som nevnt, sammen med X-Files og noen andre som jeg nevner videre. Falling Skies, serie om aliens som tar over verden, dårlig start men greiere etterhvert. Føler serien har litt dumskap i seg, men det er faktisk en del postive sider ved serien og. Ikke like bra som de 3 første og X-Files. Taken (mini-serie), eneste sci-fi miniserien som jeg har likt. Følte Lost Room var dårlig, tiltross for god cast. Taken er gangske grei mini-serie, som Steven Speilberg var med å produsere. Skuespillere som Joel Gretsch (V), Ryan Hurst (Sons of Anarchy) og Dakota Fanning blant annet. V (2009), vel elendig første sesong. Men sesong 2 var veldig grei, faktisk virket det som en helt annen serie i sesong 2 med helt andre folk i produksjonen. Alt ellers som jeg har fått med meg, synes jeg har vært gangske så elendig, nesten så jeg har endret mening med Stargate SG1 som jeg var fan av når jeg var 16-17år og fulgte til slutten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Buffy og Angel er jo et must, smallville og supernatural er bare bleke kompier av buffy. Jeg ser buffy og angel minst en gang i året, har hatt dem på dvd i mange år og er altid en av mine favoritter blandt de 50 tv seriene jeg har. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Jeg foretrekker Sanctuary (med Amanda Tapping fra StarGate SG-1), Eureka og Warehouse 13. Andre serier er Dresden Files, Afterlife og 11th Hour, men har ikke sett dem selv. Endret 31. august 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) twin peaks kingdom hospital, stephen kings versjon av riget av lars von trier. Haven, basert på boken colorado kid av stephen king. har sett de første episodene siste dagene. dark angel laget av james cameron med jessica alba i hovedrollen. kom desverre bare 2 sesonger men er en avslutning. Endret 9. september 2011 av Lugmeister Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Teen wolf og Being Human 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå