Rolf Kristensen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Blå Vannymfe Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nok ett arkivbilde som har fått en finjustering. Er ikke helt fortrolig med det, da jeg synes bakgrunnen er litt for urolig. Evalueringsnivå Tips: Her ønsker jeg litt mer tanker rundt hva som trekker bildet opp og eventuelt et tips om forbedring. Hvis jeg er interessert i det tipset så kan det hende jeg spør om mer detaljer om hva/hvordan. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Kjempefin vannymfe, fine farger og utsnitt!! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 stilg, godt gjennomført foto.. tror muligens fokus ligger litt langt bak..virkelig flotte farger. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Tusen takk til Karl-Ivar og Fotogigen for hyggelige kommentarer Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Utrolig flott bilde i både farger og skarphet! Skulle gjerne sett litt mer fokus på vingene, men skjønner at man ikke alltid får i pose og sekk Ellers et nydelig bilde av Vannymfen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg