_Johan_ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det er et ganske gammelt adventure spill, alla indiana jones, kq serien, etc. Jeg har aldri spilt det, men jeg husker starten ganske bra. Du starter ombord i en ubåt som har problemer, og det er vist et monster ombort i den. (Tror mye av spillet handler om dette monstre). Du skyter deg ut av torpedo luka, etter du har gjort en del ting. --- husker ikke så mye, Ombord i en base av noe slag, går fram og tilbake og utretter ting. --- så det lille jeg husker, Du blir plasert i fangenskap, og de ber deg om å skrive en lapp der du forklar noe, og så skyter de deg. Eller du kan stikke av, gjennom luftventiel eller noe. Så var det noe at du var i et stort bibliotek tror jeg. ------- ----- ------ ------ -------- Er det noen ? Som har det spor peiling på hva jeg prater om her? Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 stort bibliotek hørtes nokså indy ut for meg da men Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er et anna spill som heter Codename: Iceman. Det har visst no med en ubaat aa gjore i starten. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er et anna spill som heter Codename: Iceman.Det har visst no med en ubaat aa gjore i starten. Codename: Iceman har ingen ubåt i starten. Du kommer om bord på en ubåt, men det er ganske på slutten av spillet. Og det er ihvertfall ikke noen monstre der. Et genialt spill er det uansett... Gode gamle sierra det (hvis jeg husker rett). Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har følelsen av at Betongmannen er inne på noe... har ikke spilt dette selv men det minner voldsomt om et spill fra gamle dager inspirert av disse Call of Chtulu-greiene (spellcheck?) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg holder en knapp på Prisoner of Ice, jeg. Du begynner ihvertfall i en ubåt, et tentakkel-utstyrt vesen momser i seg kameraten din - du klarer å sperre vesenet inne, og flykter deretter. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Garantert 'Call Of Cthulhu - Prisoner Of Ice'. Et av de beste adventurespillene noensinne laget. Husker det fikk sinnsyke 95% i GiGa back in the days Et av mine desidert favorittspill, topper listen sammen med blandt annet Discworld, Full Throttle og The Longest Journey (og ja, jeg er adventurefan). POI har ganske så genial grafikk og musikk for sin tid, og ikke overraskende en genial historie (det er jo tross alt basert på H.P. Lovecrafts mythos). Alt i alt, et brilliant spill... [EDIT: til den som sa at man kommer inn i en ubåt på _slutten_ av Iceman, det er tull. Det er nesten på starten...] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå