godsairforce Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei! Jeg har et problem: noen kamerater og jeg sitter å skal linke sammen maskinene våre til et nettverk der vi kan dele filer og spille spill med hverandre! Men da vi hadde satt opp pc'ene våre og skulle til å begynne et spill fant vi ingen. Trenger jeg noen slags tilkobling mellom maskinene? En kabel eller noe? svar snarest! Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Asså dere har et par pc for eks 3 kobla til en hub eller switch, den pcen som er kobla til inet må aktivere ics internet conection sharing, og kjøre da 192.168.0.1 og gjerne ha slåt av firewall sin også på de andre pcene , også husk slå av winxp firewall hvis den står på eller 3party programer som norton securtiy. De andre pcene har automatisk ip og mere skal det ikke være til. Også ha riktig kabel til hub/switch til fele noen av dere skulle ha kryssa kabel. Ellers er det bare å surfe gjennom forum om nettverk så finnere altids mere råd der. Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Idiotiposter er i vinden som aldri før forstår jeg. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 nå fårstår jeg! :oops: Idiotpost? :oops: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Seek and you will find.. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Idiotiposter er i vinden som aldri før forstår jeg. Helt enig, se på hva denne fj***** har skrevet i det siste. Bare dritt. Det er bare til å drepe lysten til å hjelp andre. Det blir som historien Ulv, Ulv, ingen gidder å hjelpe den dagen han kommer med et seriøst spørsmål. Passer godt med måneden han ble registrert på¨forum, April, bare noe jæ*** jåss/tull. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 hmm, jeg har ikke skrivet noe av det du henviser til. Det kan jo være denne intrengeren som kom inn på lan-partiet mitt som har gjort det. Hacket seg inn på min account. Eller kan det jo være en XP-BUG! Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Bedre å være en tulling i stillhet, enn å åpne kjeften å derved la alle skjønne det...... Lenke til kommentar
Logan Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Bedre å være en tulling i stillhet, enn å åpne kjeften å derved la alle skjønne det...... pssst. Han er en vaskekte fjortiss og de vet ikke bedre. Har sikkert nok med å temme kvisene sine. Lenke til kommentar
dp Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Logan, du har vel nok med rompe kvisene dine tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå