smagn4 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei Har en litt tricky situasjon der jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Har tidligere hørt at en kompis av meg har hatt noe på G med ei jente. Er noen uker siden sist jeg hørte om dette. Nå har jeg snakket en del med denne jenta både på skolen og over chat, og nå har hun spurt meg om jeg vil finne på noe med henne en dag. Dette tolker jeg som at det i hvertfall fra hennes side ikke er noe mer mellom hun og kompisen min. Likevel er det ikke så lett å vite om det er okei for meg å si ja til å møte henne. Kjenner ikke kompisen så godt at jeg bare kan spørre direkte, er redd det vil bli litt rart. Hva tror dere? Takk, på forhånd :-) Postet av anonym: 0bf9520f2c2a27a8cd8a46647fce5ce0 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Om du vil fortsette å være kompis med denne karen må du iallefall høre med han om det er greit for han. Gutter har uskrevne regler på det å deale med tidligere "flammer" Og uansett hva slags signaler denne jenta sender, kan det jo være at kompisen din ikke føler det samme som henne. Bedre å få ting ut i lyset å være sikker på at man ikke gjør noe som kan skape problemer for andre Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 "bros before hoes" - mottoet til foreningen "Vi som aldri fikk oss noen jente, og er stolt av det"... Det er da ikke noe galt i å finne på noe med jenta til en kamerat. I motsetning til hva vi gutter måtte tro, så er det andre ting man kan gjøre med jenter enn sex. Her er det jo strengt tatt ikke snakk om en kamerat, da hadde det ikke vært noe problem å spørre ham direkte. Jeg ville sagt ja, og så når dere møttes ville jeg sagt "Hvordan er det med deg og X, ryktene sier dere er sammen?", og så hadde jeg tatt det derfra. Geir 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 "bros before hoes" - mottoet til foreningen "Vi som aldri fikk oss noen jente, og er stolt av det"... +1 Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det at du ikke kjenner gutten godt nok til å spørre om det er greit for han at du finner på noe med henne, tolker jeg som at dere egentlig ikke er så veldig gode og nære venner? Og de har vel heller ikke vært sammen, bare litt på dealern? Her er det nok bare å kjøre på 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå