A_berg Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Dette er noe jeg er veldig stolt av, har jo selvsagt løpt mange fantastiske løp men i særklasse er nok none løp fra i fjor.. Hadde en 800meter på 2.16 (lol av meg selv) hihi, perset med MYE... Ellers klarte jeg nesten å komme meg til UM (Ungdomms Mesterskap, altså uoffesielt nm for ungdom) bare 2 sek. bak kravet på 2000meter! løp hele veien selv, noe som er en enorm prestasjon når man trner èn gang i uka, og det er en slapp fotballtrening... så som dere skjønner er jeg en atlet av ypperste klasse har dere noen meninger om temaet, eller vil briefe om dere selv og deres idrettsprestasjoner kan dere gjøre det her! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du når stadig nye høyder i selvdigging må jeg si. Skal du ikke nevne dine ufattelige resultater i KM der bare du deltok , og vant da en knusende seier Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 tror ikke du har noen fremtid i norsk toppidrett... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvorfor i all verden forteller du det der til oss? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 har faktisk vunnet km flere ganger uten å ha vært eneste deltager oversikten er vel noe slik: gull: 3 sølv: 5 bronse:3 vil ikke si at det bli helt av seg selv... dessuten løper jeg fortere enn han som var et av norges beste løpere i sin aldersklasse ofr noen år siden (da i 16årsklasse), litt stolt over å slå ham Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har faktisk vunnet km flere ganger uten å ha vært eneste deltager oversikten er vel noe slik: gull: 3 sølv: 5 bronse:3 vil ikke si at det bli helt av seg selv... dessuten løper jeg fortere enn han som var et av norges beste løpere i sin aldersklasse ofr noen år siden (da i 16årsklasse), litt stolt over å slå ham Det er vell ikke din bror du snakker om at du løper fortere enn? Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 så klart det er min elskede broder det er snakk om, men han var faktisk ganske god.. og ettersom jeg nå er bedre må det bety at jeg er helt toppers ps.20 august skal jeg til dalgård og vinne en km-medalje til 8) Lenke til kommentar
Gomles Return Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du høres iallefall ikke god ut da! Jeg tror jeg har potteplanter og vollyballer som har mere i knotten enn du.... Men som alle vet har "idrettsstjerner" mongo'e selvbilder og det er ikke noe å gjøre med d! Jeg og mine (potteplanter) ønker dem lykke til Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 så klart det er min elskede broder det er snakk om, men han var faktisk ganske god.. og ettersom jeg nå er bedre må det bety at jeg er helt toppers ps.20 august skal jeg til dalgård og vinne en km-medalje til 8) løper du like fort nå som da han var på sitt beste i 16 års alderen da? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Virker ikke somom det er så mange som bryr seg! Hvordan tror du det går på dalgård da? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 altså teppet og gardina bryr seg a_berg! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 tenkte kanskje noen andre kunne skrive om sine prestasjoner, men det virker ikke som der har noe særlig å fare med men det var altså det som var den opprinnelige meningen med treaden da... Lenke til kommentar
Gomles Return Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du er en Wannabe Idrettstjerne som sannsynli kommer til å..... nei gidder ikke å si d,,,, Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg finta Trydal på forrige foppaltrening. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg finta Trydal på forrige foppaltrening. Hvem er Trydal? Er han kjent? er ikke inn på foppal... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Han går på laget mitt. Kaller han etter etternavn, fordi keeperen vår har samme fornavn som han. Han er litt seig å finte jau. :] Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Virker ikke somom det er så mange som bryr seg! Hvordan tror du det går på dalgård da? på dalgård kan det bli "heder og ære" til meg ja i hvertfall om det ikke kommer noen andre i klassen min Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Er vel ikke en mester i noe spesielt, men skal vel klare å kaste lengre enn Pål Arne Fagernes Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Er vel ikke en mester i noe spesielt, men skal vel klare å kaste lengre enn Pål Arne Fagernes makaber men LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå