Gå til innhold

Hjeeelp!! Adresseboka ble "tom" etter...

Urtene

Anbefalte innlegg

at jeg byggde meg ny PC. :o Fikk ny HD og innstallerte XP på den nye disken. Jeg la den gamle HD som slave til den nye, og trodda dermed at jeg skulle berge alle e-poster og adresseboka fra den gamle, som på ingen måte er slettet, men det gikk ikke så bra som jeg hadde tenkt! :cry:

Etter å ha lett her på forumet har jeg funnet de gamle e-postene mine etter å ha søkt på ".dbs", og fikk kopiert og deretter importert dem inn i Outlook express. Takk til de som har svart de andre på dette... :yes:

Men problemet er adresseboka! Den finner jeg (*.wab) men problemet er at det er ikke et eneste navn der! Jeg har helt sikkert ikke slettet dem. Dessverre tok jeg ingen backup av dette før byggingen av ny pc tok til, var (ja, jeg er helt fersk med data...) helt sikker på at så lenge jeg hadde den gamle HD en så var alt der det skulle være.

Så spørsmålet til dere Lærde der ute: Hvor er det blitt av navnene? Før brukte jeg både outlook og outlook express, men har foreløpelig bare innstallert OE. Er det andre programmer som har tilgang til adressenen mine, og kanskje lagrer dem et eller annet sted uder et annet navn?

Jeg er kjempetakknemmelig for alle svar som kan føre til at dette mysteriet kan løses!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...