Espen Ørud Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Bzzzzz... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Flott flue i "urbant" miljø , kansje en husflue som er den vanligste arten i verden, møkkflua er ofte metallisk Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Fint bilde. Ser nesten ut som flua prøver å si noe Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Oestroidea? - 8 arter - det går sikkert an å google videre. Skarpheten virker god nok i fokusområdet, likevel savner jeg mer detaljer i ansiktet dens - meget mulig det er retningen på lyset som gjør dette, men som alltid presenterer du artene dine godt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Stilig fluebilde! Syns kanskje ikke skarpheten er optimal - helt topp på deler av øyet, men likevel tenker jeg at det kan være litt lang lukkertid her...? Uansett - dette er i mine øyne et uttrykk hvor skarpheten er av underordnet betydning - lyset, skyggen, den hvite bakgrunnen og de metalliske refleksene i flua skaper en flott helhet. Liker også den kraftige ramma som en kotrast her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg