Anonym58508583 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Hei! trenger litt hjelp angående min logo: Jeg trenger den så den passer til min webmail-side Takk, på forhånd! OBS: Hvis det er nødvendig kan du endre tekst fargen, men den skal ikke være en farge. Kun svart-hvit tekst Edit: Kan den også endres så den passer til DENNE siden på samme plass som orginal logoen? gjenomstreket tekst er gjort, men den til mail er ikke gjort ennå... Endret 27. august 2011 av Bendik1337 Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 kan du ikke bare ta bort den svarte bakgrunnen, lagre som .png med transparent bakgrunn da? Så kjører du en variant med svart tekst og svart/rødt symbol til å bruke på lyse bakgrunner som f.eks den mail-greia. Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) kan du ikke bare ta bort den svarte bakgrunnen, lagre som .png med transparent bakgrunn da? Så kjører du en variant med svart tekst og svart/rødt symbol til å bruke på lyse bakgrunner som f.eks den mail-greia. hvordan gjør jeg det da? Bildet av symbolet er vedlagt! Jeg har Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection så det burde vel være brukbart? Endret 27. august 2011 av Bendik1337 Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Tror jeg har greid det! eller nesten... Bakrunden er borte(transparent) men fikk ikke endre tekstfargen :/ Tror du at du kan se om du kan gjøre det bedre og lage en med svart tekst med en tilsvarende, svart tekst? Endret 27. august 2011 av Bendik1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå