Gå til innhold

Ville du gjort det slutt hvis du hadde vunnet masse penger?

Gjort det slutt hvis du hadde vunnet over 1 milliard.  

105 stemmer

1. 1. Ville du gjort det slutt?

• Mann: Ja, jeg ville gjort det slutt
      13
    • Mann: Nei, jeg ville ikke gjort det slutt
      85
    • Kvinne: Ja, jeg ville gjort det slutt
      3
    • Kvinne: Nei, jeg ville ikke gjort det slutt
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man fører vel uansett ikke over en halv milliard til sin partner sån uten videre uansett hvor mye man stoler på personen.

Så mye penger kan skape store splittelser i ett forhold vil jeg tippe. Her snakker vi ikke om en gevinst på 1 mill som de fleste hadde brukt til å gjøre seg gjeldfrie med, men en sum som helt mangler sidestykke.

1 milliard er sinnsykt med penger og jeg tipper de fleste måtte hatt eksperthjelp for å forvalte pengene "riktig" ut fra egne ønsker.

Skal jeg prøve å være ærlig med meg selv, så hade jeg blitt litt rådvill hvis jeg fikk så mye penger rett inn på konto. Det første jeg ville gjort var å sette hele beløpet inn på høyrentekonto, frem til jeg fikk hjelp til å forvalte dem riktig.

Slike summer avler sjalusi og ikke bare fra samboer og foreldre, men kanskje hele slekten. Mister man bakkekontakten, så mister man kanskje også noen venner.

Hvor mye skal foreldre få?

Hvor langt ut i familien er du villig til å strekke deg med tanke på feks. nedbetaling av lån?

Hvordan tror du de som ikke får nedbetalt sitt lån vil føle seg, når alle andre fikk men ikke dem?

Vi snakker ikke om store beløp her, men sinnsyke beløp, og slikt skal man ikke "leke" med.

Jeg har hørt at alle som vinner i Lotto eller Norsk Tipping får tilbud om gratis eksperthjelp vedrørende langsiktig planlegging. Er en grunn til det.

MEN... her er man jo på et forum hvor man kan skyte ut hva som helst, å da er det jo litt morro (som jeg selv også har skrevet lenger opp) og drømmetenke litt, men jeg tror at det hadde utartet seg annerledes i virkeligheten for de fleste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor overføre noe som helst når man skal spandere alt uansett?

Forøvrig så hadde jeg nok løftet øyenbrynet hvis partneren krevde å få halve beløpet.

Hvis man dør, så får ikke partner mye - har man overført halve, så hadde begge vært godt sikret. Hvorfor skal man ikke overføre - redd for at partner da stikker ? ;)

Det er jo bare å skrive en kontrakt...

Lenke til kommentar
Hvorfor overføre noe som helst når man skal spandere alt uansett?

Forøvrig så hadde jeg nok løftet øyenbrynet hvis partneren krevde å få halve beløpet.

Hvis man dør, så får ikke partner mye - har man overført halve, så hadde begge vært godt sikret. Hvorfor skal man ikke overføre - redd for at partner da stikker ? ;)

Det er jo bare å skrive en kontrakt...

Eller ett testament..

Lenke til kommentar

Med alle skjønnheter og topmodeller som jeg hadde knullet over hele verden, aldri vært hjemme, konstant jetset så hadde nok heller hun gjort det slutt. Fordi jeg hadde vært for opptatt til å engang unnse kjæresten en tankesyklus. Ahhh.. komme hjem etter sånn 3 måneder i Monaco og bare få høre: Joa, dama gjorde det slutt. Og jeg er sånn "Caaare!" liksom! :cool:

playmates.jpg

Håper du var utrolig ironisk, med det du skreiv der. Så det du sier er at om du hadde hatt så mye penger, så ville toppmodeller sagt ja til 1 mill for et knull ? Du er jo ikke sann, om du snakker fakta her. Utrolig patetisk og barnselig skrivi. Men om du aldri har vært forelsket før, så er det sikkert ikke lett og vite hva man skal skrive. Lykke til videre i livet :)

Og selv om disse toppmodellene ser utrolig billige ut, så tror jeg verken de hadde tatt imot eller i det hele tatt hatt sex med deg(aner ikke ditt utseende eller personlighet, men virker som om du kunne gjerne tenke deg og sett ut som 50cent, men når du har så mye penger kan du ta en vannvittig opperasjon)"YOU ARE THE PIMP AND YOU THINK YOU CAN BUY WHATEVeR YOU WANT?" - tror du virkelig det hadde vært så lett ?

Endret av lagee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ville Ikke gjort slutt, men kjøpt meg et koselig hus med båt og bil, pengene hadde gått rett på konto, hadde også gitt penger til familie, og kanskje til de nærmeste vennene ( ikke like mye som til familie doh) Grunnen til at jeg sier " kanskje" er fordi jeg vil ikke være en som blir sett på å kjøpe venner, når pengene egentlig er en gave.

Selv om man er rik trenger man ikke å sløse, selv om man gjerne bruker ukontrollert mye penger i starten .

Lenke til kommentar

Ville Ikke gjort slutt, men kjøpt meg et koselig hus med båt og bil, pengene hadde gått rett på konto, hadde også gitt penger til familie, og kanskje til de nærmeste vennene ( ikke like mye som til familie doh) Grunnen til at jeg sier " kanskje" er fordi jeg vil ikke være en som blir sett på å kjøpe venner, når pengene egentlig er en gave.

Selv om man er rik trenger man ikke å sløse, selv om man gjerne bruker ukontrollert mye penger i starten .

Hvis det var et valg, "ikke gjøre slutt, og få masse penger" hadde vel de fleste valgt det. Så vet ikke helt hvordan du bidrog til denne diskusjonen/idemyldringen?

Lenke til kommentar

Med alle skjønnheter og topmodeller som jeg hadde knullet over hele verden, aldri vært hjemme, konstant jetset så hadde nok heller hun gjort det slutt. Fordi jeg hadde vært for opptatt til å engang unnse kjæresten en tankesyklus. Ahhh.. komme hjem etter sånn 3 måneder i Monaco og bare få høre: Joa, dama gjorde det slutt. Og jeg er sånn "Caaare!" liksom! :cool:

playmates.jpg

Håper du var utrolig ironisk, med det du skreiv der. Så det du sier er at om du hadde hatt så mye penger, så ville toppmodeller sagt ja til 1 mill for et knull ? Du er jo ikke sann, om du snakker fakta her. Utrolig patetisk og barnselig skrivi. Men om du aldri har vært forelsket før, så er det sikkert ikke lett og vite hva man skal skrive. Lykke til videre i livet :)

Og selv om disse toppmodellene ser utrolig billige ut, så tror jeg verken de hadde tatt imot eller i det hele tatt hatt sex med deg(aner ikke ditt utseende eller personlighet, men virker som om du kunne gjerne tenke deg og sett ut som 50cent, men når du har så mye penger kan du ta en vannvittig opperasjon)"YOU ARE THE PIMP AND YOU THINK YOU CAN BUY WHATEVeR YOU WANT?" - tror du virkelig det hadde vært så lett ?

Er ikke så lett nei,penger og status betyr ingenting.

Som vi ser så er Hugh Hefner en snasen kar han, og jeg skjønner at de 19 år gamle damene hans er sammen med han pga det markerte hakepartiet og sixpacken som er som meislet i stein. At han er en trofast kar som virkelig setter pris på sin utkårede er vel også en egenskap de deilige damene i sin beste alder setter pris på.

Eller vent nå litt.....

Lenke til kommentar

Har ikke dame, men om jeg hadde hatt så hadde det avhengt av hun om vi hadde forblitt sammen eller ikke.

Har alltid drømt om å reise og se store deler av verden, så jeg ville brukt noen av pengene til å reise så å si konstant i noen år. Om hun ikke hadde giddi og vert med eller latt meg reise alene og fortsatt vært sammen så hadde jeg antagelig gjort det slutt. Hva skal man med penger om man ikke får brukt det på noe man alltid har drømt om.

Lenke til kommentar

playmates.jpg

1 mil? noen tusenlapper hadde fikset det, selvsagt ikke de verdensberømte modellene, men tilsvarende prostituerte.

Men for å svare på spørsmålet, jeg hadde ikke gjort det slutt da jeg ikke har noen å gjøre det slutt med, hadde jeg hatt det, så, nei trolig ikke om jeg var fornøyd med forholdet.

Ellers hadde jeg ikke gitt vekk masse penger, men hadde nok sikkert sponset litt av ditt og datt.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

playmates.jpg

1 mil? noen tusenlapper hadde fikset det, selvsagt ikke de verdensberømte modellene, men tilsvarende prostituerte.

Men for å svare på spørsmålet, jeg hadde ikke gjort det slutt da jeg ikke har noen å gjøre det slutt med, hadde jeg hatt det, så, nei trolig ikke om jeg var fornøyd med forholdet.

Ellers hadde jeg ikke gitt vekk masse penger, men hadde nok sikkert sponset litt av ditt og datt.

Det at jeg skreiv 1 mill, var bare for og sette det i et perspektiv i forhold til den enorme gevinsten. Og nå er vel prostituerte og modeller 2 vidt forskjellige business klasser . Selvsagt forstår jeg at man ikke trenger 1 mill for og plukke opp ei sliten utpult dame fra gata som vandrer desperat rundt, men når det er sagt, så hadde jeg fått det gratis likevel :p Å når det er sagt, så er ikke jenter helt min greie :p

Også tror jeg likvel toppmodeller ikke hadde tatt imot penger uansett for og være ærlig ?! IKke vet jeg, men "balthier842" tror og håper, at penger gir han den beste kjærligheten i livet med MASSE penger. Da vil vel jeg påstå at han tar rimelig feil.

Endret av lagee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...