Gå til innhold

Ville du gjort det slutt hvis du hadde vunnet masse penger?

Gjort det slutt hvis du hadde vunnet over 1 milliard.  

105 stemmer

1. 1. Ville du gjort det slutt?

• Mann: Ja, jeg ville gjort det slutt
      13
    • Mann: Nei, jeg ville ikke gjort det slutt
      85
    • Kvinne: Ja, jeg ville gjort det slutt
      3
    • Kvinne: Nei, jeg ville ikke gjort det slutt
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke! :)

Jeg hadde derimot satt ALLE pengene på bok og levd rått på rentene. Tatt med meg madamen jorden rundt flere ganger og aldri jobbet så mye som en time til resten av mitt liv.

Kanskje jeg hadde kjøpt opp en liten sandbanke ut i middelhavet og kalt den "Bjerknez" bare på faenskap :D

Lenke til kommentar

Mange som svarer absolutt ikke - ville dere da overført halve beløpet til deres partner? (kan være lurt hvis den ene dør f.eks)

Edit: kan jeg endre spørreundersøkelsen med å legge til dette spørsmålet uten at stemmer fra før blir slettet?

Hvorfor overføre noe som helst når man skal spandere alt uansett?

Forøvrig så hadde jeg nok løftet øyenbrynet hvis partneren krevde å få halve beløpet.

Lenke til kommentar

Nei, man må jo ha noen å dele gledene med. Å kjøre privatjet er ikke like gøy om man sitter der alene. Så jeg vil bruke pengene på meg, mine nærmeste venner, familie og en stor porsjon til de som ikke har det så greit.

Tross alt med med 5% rente sitter man igjen med 50mill ekstra hvert år.

Lenke til kommentar

Med alle skjønnheter og topmodeller som jeg hadde knullet over hele verden, aldri vært hjemme, konstant jetset så hadde nok heller hun gjort det slutt. Fordi jeg hadde vært for opptatt til å engang unnse kjæresten en tankesyklus. Ahhh.. komme hjem etter sånn 3 måneder i Monaco og bare få høre: Joa, dama gjorde det slutt. Og jeg er sånn "Caaare!" liksom! :cool:

playmates.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...