attention Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Heisann jeg har akkurat kjøpt meg en asus g74sx full hd 3d ready 120hz.. Brukte den i ca 2 timer før jeg begynte å bli lettere missfornøyd. Først var det keyboard lag,eller den registrerte ikke alle tastetrykkene man gjorde, så plutselig mangler det en bokstav i et ord selv om man traff den. Deretter skal jo g74sx være en gaming laptop, for å prøve ut dette prøvde jeg å gjøre Sc2 på extreme, det fungerte extremt dårlig. Deretter på ultra, heller ikke ultra var den noe spesielt glad i. Jeg har går på en it høgskole og dermed er det selvfølgelig endel like pcer ute å går, men har ikke sett noen som har vært missfornøyd med sine. Dernest har jeg lagt merke til at de jeg går på skole med som har alienware pcer men MYE dårligere speccs klarer høyere scores i 3d benchmarks osv. Og kjører lettere grafikk. Det jeg er nyskjerrig på er om noen vet om det er g74sx som faktisk bare er søppel, eller om det kan være at akkurat den jeg sitter på har en hardware feil? Tanker om dette anyone, har ikke veldig lyst til å begynnte å åpne den, da jeg gjerne vil returnere den til komplett. Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) G74SX er absolutt en veldig fin maskin. Har du installert nyeste driveren til skjermkortet? Keyboard lagget skal ha blitt fikset med ny BIOS og ATK update. Hvilken BIOS versjon har du? For å finne Bios versjon: I start menyen søk "cmd", så skriv inn "msinfo32" i CMD vinduet. Endret 27. august 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 G74SX er absolutt en veldig fin maskin. Har du installert nyeste driveren til skjermkortet? Keyboard lagget skal ha blitt fikset med ny BIOS og ATK update. Hvilken BIOS versjon har du? For å finne Bios versjon: I start menyen søk "cmd", så skriv inn "msinfo32" i CMD vinduet. Har kjøpt samme pc selv, har bios "G74Sx.201.27.04.2011" Har ikke testet noen spill på den enda, men den virker toppers så langt. Eneste er at den kom stappa med bloatware, men det fikk jeg fort avinstallert med Absolute Uninstaller Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Har kjøpt samme pc selv, har bios "G74Sx.201.27.04.2011" BIOS Brødre!!! Har hatt min i en uke og er ikke noe annet enn fornøyd, kjører SC2 ultra stabilt på 60fps. WoW går lett med dX 11 og max settings på rundt 200fps, og 60fps i hovedstader med mange folk Kjempe maskin! Endret 31. august 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har kjøpt samme pc selv, har bios "G74Sx.201.27.04.2011" BIOS Brødre!!! Har hatt min i en uke og er ikke noe annet enn fornøyd, kjører SC2 ultra stabilt på 60fps. WoW går lett med dX 11 og max settings på rundt 200fps, og 60fps i hovedstader med mange folk Kjempe maskin! Oppdaterte biosen nå Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen merkbar forskjell? Link? Jeg vil å ha Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei. Har g74sx selv, og er meget fornøyd så langt Har et lite problem nå da som jeg håpe noen av dere kan hjelpe meg med. Hvordan får jeg oppdatert skjermkortdriveren egentlig? De fra nvidias egne sider finner ikke skjermkortet, og driverne fra asus sin side er utdatert. (BF3 beta vil ikke kjøre før jeg får oppdatert skjermkort driverne. Dødskjipt) Håper det er noen kloke hoder der ute som vet om en "bypass" eller har noen triks i ermet. Takk Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hei. Har g74sx selv, og er meget fornøyd så langt Har et lite problem nå da som jeg håpe noen av dere kan hjelpe meg med. Hvordan får jeg oppdatert skjermkortdriveren egentlig? De fra nvidias egne sider finner ikke skjermkortet, og driverne fra asus sin side er utdatert. (BF3 beta vil ikke kjøre før jeg får oppdatert skjermkort driverne. Dødskjipt) Håper det er noen kloke hoder der ute som vet om en "bypass" eller har noen triks i ermet. Takk Grunnen til at du får problemer med å oppdatere skjermkortdriveren fra Nvidia sine sider er fordi de egentlig ikke spesialiserer seg i og gi ut nye drivere til bærbare maskiner, og noen brukere får derfor problemer. Dette gjelder spesielt BETA drivere. Skal du få den nyeste BETA driveren til å virke med din G74SX, må du laste ned en driverpakke som har modded inf filer. Her er den nye BETA driveren, som skulle gi boost i BF3, med modded inf du kan prøve: http://www.megaupload.com/?d=G7G1HZEX Endret 28. september 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Noen merkbar forskjell? Link? Jeg vil å ha Ligger på support siden til asus http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&p=3&m=G74Sx&hashedid=LUFmeP8fwFruEdH7 Versjon: G74Sx.202.15.08.2011 Enjoy Endret 2. oktober 2011 av seaweed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå