Cpt Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er det noen som vet om en Antikvariater eller noe lignende i Trondheim som kan taksere et blad for meg? for en tid tilbake klarte jeg å anskaffe meg noe som ser ut til å være det første Donald bladet som ble gitt ut i Norge. Bladet er komplett og i god stand, men synlig gammelt. Men siden jeg ikke er noen ekspert så vet jeg ikke 100% sikkert om bladet faktisk er ekte. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Pga slitasje på ryggen kan du nok ikke forvente allverden til pris for bladet. Norsk tegneserie Index fra 2001 som jeg har , står bladet oppført som 12.000 kr i Near Mint tilstand. Alså nærsagt 100% perfekt. Nå er indexen jeg har 10 år gammel ,så det kan hende det er verdt enda mer idag i perfekt tilstand. Ditt vil jeg tro ligger på en 300-500 kroner , uten at jeg skal si det 100% sikkert Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Det bildet i posten er ikke av bladet mitt. Det jeg har er i bedre stand. Jeg ønsker en fagperson i Trondheim som kan gi meg en vurdering. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Okey , da blir saken en annen om det ikke er ditt blad på bildet Du kan jo høre med fyren som driver adamstuen på ila. E: ikke helt ila ser jeg men : http://www.gulesider.no/firma/adamstuen-antikvariat:p10000342845 Endret 27. august 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Takker, for undersøke litt, er i alle fall på rett vei. Tenker jeg kanskje kan snakke litt med bruktbokhandler også for veiledning. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Adamstuen selger bøker , tegneserier og filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå