Gå til innhold

Redigere bilder fra Gran Turismo 5 og spole i replayen

CasterAnd

Anbefalte innlegg

Ja, etter å ha tatt en del bilder på Gran Turismo 5 (og funnet ut at jeg ikke lagret dem og måtte gjøre det på nytt), og googlet litt, fikk jeg omsider noen bilder fra gran turismo 5 inn på pc-en min. Men, jeg tenkte jeg skulle redigere dem litt (bare sånt enkelt, høylys, lysstyrke, kontrast osv.) siden noen av bildene hadde noen ganske dårlige lysforhold som ikke kunne bli redigert på GT. Etter å ha redigert et bilde, skulle jeg lagre det, men det kunne ikke bli lagret. Jeg fikk opp en feilmelding som lød: "Dette bildet kan ikke lagres på grunn av et problem med bildefilens egenskaper." Etter å ha sett på innstillingene, ble jeg ikke noe klokere på hva som var feilen. Bildet kan være skrivebeskyttet, men det (med dagens hundretusner av programmer) burde vel være mulig å fjerne denne skrivebeskyttelsen?

Jeg lurte også på om det var mulig å spole når man spiller av replayen etter et billøp? Det er noe av det jeg savner, for nå må jeg jo spille av filmen flere ganger for å få tatt det øyeblikksbildet jeg vil ha.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...