Bubba-S Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er nå kommet battlefield 2 bc, dead space og det kommer mer brukbare spill fra EA. MEN, Det er umulig å handle gjennom telefonen. Kommer inn på flexion webshoppen deres fra xperia play menyen. Får lasta ned og installert spillene og prøvd de i ca 60 min. Deretter så må man kjøpe spillene. Trykker for å kjøpe de, men da kommer det bare et lite vindu: "leser in" på svensk og ingenting skjer. Jeg har sendt to mailer denne uka til supportmailen deres, men ingen svar... Noen som får dette til å virke? Har ab. i Tele2. Kan det ha noe med saken? Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Vel... Nå er Dead Space, Need for speed SHIFT og NFS Hot pursuit samt Battlefield 2 gratis til Xperia play! Så det er bra, men det går fremdeles ikke an å kjøpe fra EA's flexion shop. I hvertfall virker det ikke hos meg. Hvis noen av dere andre får det til, hvilket abonnement har dere? Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Synd xperia play ikke har mere ps spille suport, for tlf hadde muligheter men sony ga det ingen offesiell støtte Rart men er sikkert noe med sin nye psp lansering at de 2 krasjer litt med samme bruken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå