Trond Stordal Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Fjell i vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Vel, for meg fungerer det godt. Uvanlig bruk av elementene, spesielt liker jeg diagonalen og speilingen som viser landskapet på en indirekte måte - når man i tillegg ser på vegetasjonen i forgrunnen gir dette en god helhet. Det er faktisk litt befriende å se et landskapsbilde som ikke er bygget opp på tradisjonelt vis. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 virker godt gjennomtenkt dette, flott diagonal. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Må ærlig innrømme at jeg ble litt svimmer av å se på bildet, klarte ikke få ting til å stemme. Hva er topp og bunn på fjellet i vannet? hehe. Men det er klart et bilde som fanger oppmerksomheten. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 flot spejlbilde med fine linier i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg