fotogigen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Havsulen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ja, her misunner jeg deg ganske mye. Den sjeldne og flott havsula som kun finnes langt ute til havs. Her er intet utbrent eller for mørkt og utsnittet er flott. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Et perfekt utsnitt og en vinkling som gir fugelen et stolt og ellegant uttrykk Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Et godt bilde med en fin komposisjon, men en del korn på himmel og fugl samt noe fargestøy som ødelegger for skarpheten. Bildet virker i utgangspunktet noe undereksponert og er det fortsatt i høylysområdet. Derfor er jeg noe tilbakeholden med karakteren og terningen landet på 3. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Takk for konstruktive kommentarer! Birger, jeg har prøvd litt støyfjerning men tydelig vis ikke nok... takk. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Flott fanga av denne vakre fuglen. Liker særlig godt komp og vinkling. :)Syns du har kommet relativt bra ut av eksponeringen her, ikke lett med en slik vinkling og en fugl med svart og hvitt i fjørdrakten Jeg ser fargestøyen som Birger nevner - det kan være en vanskelig balansegang dette med støyfjerning og ønske om å beholde detaljer, kan være enig i at det hadde gjort seg med noe mer støyfjerning her. Det jeg stusser litt på er fargemetningen, særlig i det blå - den kan virke i overkant sterk i mine øyne, både på himmelen og rundt fuglens øye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg