SophiaAustinI Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hei :] Hva synst gutter om jenter med brunt hår og brune øyne ? Eg har litt mere gyllen gull aktig om du ser det fra avstand . Men ser som oftast gutter med blonde jenter eller brunt hår og blåe ? Er det stykt ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Personlighet > utseende. Farge på hår og øyne er og kommer aldri til å være en dealbreaker uansett. 4 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Svart hår og grønne øyne er magisk , men er ikke avgjørende. Personligheten teller like mye Samme hvilken farge de har på håret og øynene , så lenge jeg liker personen veldig godt Men det er med mange jenter som det er med gutter, går bare etter 1 ting. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Brunetter er best, men alt i alt bryr jeg meg lite om det. Fargen på øynene bryr jeg meg ikke om overhodet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Brunetter er det beste, for å bryte det opp er is blå øyne stilig, sett ei som hadde det, satan hu var fin :| 2 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Brunetter er det beste, for å bryte det opp er is blå øyne stilig, sett ei som hadde det, satan hu var fin :| Så ei jente med brunt hår og brune øyner hadde betydd mindre for deg en ei med brunt , blåe øyne :S ? Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Blå øyne og blått hår er i mine øyne noe av det fineste. 4 Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ja, hva er gale med blått hår? Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Blått hår? Hee he he D: :] Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Brunetter er det beste, for å bryte det opp er is blå øyne stilig, sett ei som hadde det, satan hu var fin :| Så ei jente med brunt hår og brune øyner hadde betydd mindre for deg en ei med brunt , blåe øyne :S ? Det skrev jeg ikke, men første inntrykket teller en del Så legger man mer og mer merke til personligheten Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Usikre jenter derimot er veldig turnoff. 9 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Usikre jenter derimot er veldig turnoff. :]] JA ! Men Unskyld eg lure bare på kor gammal er du ? Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Brunt hår og brune øyne synes jeg er flott. Men det er vel også kanskje slik at man selv tiltrekkes av jenter som er litt annerledes enn en selv, og jeg er lys blond og blåøyd :-) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Øyefarge og hårfarge har rimelig lite å si når jeg ser jenter som er pene. Om ei fin blond blåøyd jente hadde farga håret brunt og brukt brune linser hadde jeg nok fortsatt syntes hun var fin. Samme omvendt. Hår- og øyefarge er bare detaljer, så det definerer ikke hvor pen jenta er. Pene jenter finner man i alle øyefarger og hårfarger Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Øyenfarge og hårfarge har da fint lite å si for hvor pen man er, det er helheten som teller. Det finnes både stygge og pene jenter med brune øyne og brunt hår. Samtidig er også farge individuellt, noen liker brunetter, andre blondiner osv, men de som er mer opptatt utseende enn personlighet er gjerne ute etter en hyggelig kveld, ikke noe mer. Miss Universe 2011 hadde brunt hår og brune øyne, så det er nok ikke helt håpløst Personlig er jeg ganse likegyldig til både hår og øyenfarge Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Øyefarge og hårfarge har rimelig lite å si når jeg ser jenter som er pene. Om ei fin blond blåøyd jente hadde farga håret brunt og brukt brune linser hadde jeg nok fortsatt syntes hun var fin. Samme omvendt. Hår- og øyefarge er bare detaljer, så det definerer ikke hvor pen jenta er. Pene jenter finner man i alle øyefarger og hårfarger :] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Brunetter er best, men alt i alt bryr jeg meg lite om det. Fargen på øynene bryr jeg meg ikke om overhodet. Hear, hear! Brunetter er definitivt best. Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Synes brunetter er like fine som blondiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg