Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brunt hår brune øyner ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svart hår og grønne øyne er magisk , men er ikke avgjørende. Personligheten teller like mye

Samme hvilken farge de har på håret og øynene , så lenge jeg liker personen veldig godt :)

Men det er med mange jenter som det er med gutter, går bare etter 1 ting.

Lenke til kommentar

Brunetter er det beste, for å bryte det opp er is blå øyne stilig, sett ei som hadde det, satan hu var fin :|

Så ei jente med brunt hår og brune øyner hadde betydd mindre for deg en ei med brunt , blåe øyne :S ?

Det skrev jeg ikke, men første inntrykket teller en del :)

Så legger man mer og mer merke til personligheten :)

Lenke til kommentar

Øyefarge og hårfarge har rimelig lite å si når jeg ser jenter som er pene.

Om ei fin blond blåøyd jente hadde farga håret brunt og brukt brune linser hadde jeg nok fortsatt syntes hun var fin. Samme omvendt. Hår- og øyefarge er bare detaljer, så det definerer ikke hvor pen jenta er. Pene jenter finner man i alle øyefarger og hårfarger

Lenke til kommentar

Øyenfarge og hårfarge har da fint lite å si for hvor pen man er, det er helheten som teller.

Det finnes både stygge og pene jenter med brune øyne og brunt hår.

Samtidig er også farge individuellt, noen liker brunetter, andre blondiner osv, men de som er mer opptatt utseende enn personlighet er gjerne ute etter en hyggelig kveld, ikke noe mer.

Miss Universe 2011 hadde brunt hår og brune øyne, så det er nok ikke helt håpløst ;)

Personlig er jeg ganse likegyldig til både hår og øyenfarge

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Øyefarge og hårfarge har rimelig lite å si når jeg ser jenter som er pene.

Om ei fin blond blåøyd jente hadde farga håret brunt og brukt brune linser hadde jeg nok fortsatt syntes hun var fin. Samme omvendt. Hår- og øyefarge er bare detaljer, så det definerer ikke hvor pen jenta er. Pene jenter finner man i alle øyefarger og hårfarger

:]

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...