geekfreak Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har tenkt å kjøpe meg sykkelrulle til å trene inne på vinteren. Har dere noen anbefalinger? Pris mindre enn 5.000,- Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 12. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg kjøpte meg en Tacx Satori med Tacx svettebeskyttelse, treningsmatte og rulledekk. Håper det blir bra! Lenke til kommentar
scootermus Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Satori rulla er optimalt om budsjettet ligger på maks 5000,- Er selv meget fornøyd med den. Men her vil du ikke kunne måle watt slik du kan på de som ligger i de høyere prisklassene. Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 26. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Rulla er grei nok den. Er min første rulle, så er greit å starte et sted. Kjøpte det mest for å holde det i gang i løpet av vinteren og bygge meg opp igjen etter "runners knee" skade. Men virker veldig stilig å sykle mot andre og kunne måle watten. Så får vel oppgradere etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå