Majjan Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Grenselandet har blitt både større og tøffere siden forrige besøk. Les hele saken Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Viktigste for min del er at de gjør om hele interfacet med hensyn på oppdrag og sammenligning av våpen. Maken til håpløse menyer med evigmange tastetrykk bare for å skifte/sammenligne utstyr har jeg ikke sett på lenge. Flere utviklere har i det siste plutselig begynt å huske at pcer har tastatur og mus når de porter konsollspillene og jeg håper gearbox følger etter. Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 oboy oboy oboy oboy!! Jeg gleder meg som en unge på julaften til dette spillet!! Elsket Borderlands, klokka rundt 400 timer i det spillet... Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 400 timer + her Detta blir stort! Lenke til kommentar
vanJonazo Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Gleder meg stort til dette spillet! Lurer på hvor mange netter jeg brukte på 1`ern! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Traileren sier 2012, mens artikkelen sier 2013? Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det offisielle er 2012. Ingen utvikler kommer med så mye informasjon om et spill to år før utgivelse. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Dette blir garantert kjøpt. Trenger egentlig ikke høre noe mer, bare at det kommer. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Garantert kjøp her også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Humm, blir nok kjøpt på steam når det er 50% eller 75% avslag på spillet og alle DLC'er. De har i alle fall kjørt den kampanjen ganske mange ganger på Borderlands (1) Lenke til kommentar
CREDiBLE Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Gamer.no roter med utgivelsesdatoen. Det offisielle er første halvdel 2012, og det Gamer.no har misforstått er at det amerikanske selskaper kaller fiscal year 2013 begynner 1.april 2012. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 En ting jeg aldri hører noen nevne er bruken av stemmer i Borderlands 2. Jeg vet de ble klar over dette og gjorde mer ut av hver NPC i Robot revolution-dlc'en, men jeg håper de virkelig tar den helt ut i Borderlands 2. Mer dialog for alle! Ja, også gleder jeg meg så jeg blir helt mo i knærne. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Støtter den. Deres geniale forfattere fortjener flere stemmer. Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Gamer.no roter med utgivelsesdatoen. Det offisielle er første halvdel 2012, og det Gamer.no har misforstått er at det amerikanske selskaper kaller fiscal year 2013 begynner 1.april 2012. Det var Steve Gibson som under presentasjonen sa at spillet ikke kom ut før i 2013. Det er selvfølgelig mulig at han mente "Fiscal Year 2013", men han presiserte ikke dette. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Viktigste for min del er at de gjør om hele interfacet med hensyn på oppdrag og sammenligning av våpen. Maken til håpløse menyer med evigmange tastetrykk bare for å skifte/sammenligne utstyr har jeg ikke sett på lenge. Flere utviklere har i det siste plutselig begynt å huske at pcer har tastatur og mus når de porter konsollspillene og jeg håper gearbox følger etter. Det er nok ikke bare en dårlig port. For det var dårlig på konsoll også. Alt som er dårlig i spill skyldes ikke dårlig porting fra konsoll som alle skal ha det til. Det kan være dårlig i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gleder meg til å sette meg ned sammen med dama å plaffe ned nye banditter, utforske massive områder og den evige jakten på de perfekte våpenkombinasjonene. BL var et spill vi hadde blanda følelser for i starten, men etter 10+ timer inn var vi begge trollbundet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå