Gå til innhold

hei du, nå flytter jeg og boikoter diskusjon på livstid


dronjom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pfft... Han kaller jo hele hopen her for hjernedøde idioter, da må han vel tåle litt pepper selv?

 

Grunnen til han skal "straffe" oss med sitt fravær er fordi hele brukermassen her ikke er enig i hans syn på ting og at vi ikke digger den sangen han har laget.

 

Skal man på død og liv vise seg frem, så må man desverre regne med at ikke alle synes det er helt fantastisk.

 

Good riddance.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her har jeg åpenbart gått glipp av noe. Forøvrig er det ikke mulig å pålegge noen å ikke diskutere musikk, ytringsfriheten sikrer oss i det minste den rettigheten, selv om den ikke er total her i landet.

 

Trådstarter, til en som ikke har noen som helst kjennskap om deg eller dine problemer med forumet: Hva har skjedd, og hvorfor ønsker du å forlate diskusjon.no?

Lenke til kommentar

Her har jeg åpenbart gått glipp av noe. Forøvrig er det ikke mulig å pålegge noen å ikke diskutere musikk, ytringsfriheten sikrer oss i det minste den rettigheten, selv om den ikke er total her i landet.

 

Trådstarter, til en som ikke har noen som helst kjennskap om deg eller dine problemer med forumet: Hva har skjedd, og hvorfor ønsker du å forlate diskusjon.no?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1358945&st=0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om deg engang. Så, diskusjon.no blir ikke et verre sted uten deg.

Skal vi se om Diskusjon.no blir et verre sted uten deg, da?

 

Enkelte av dere bør tenke over hva dere skriver. Enkelte innlegg har blitt fjernet og advarsler utdelt.

 

Tråden stenges.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...