Gå til innhold

hei du, nå flytter jeg og boikoter diskusjon på livstid


dronjom

Anbefalte innlegg

ok, jeg boikoter diskusjon.no fra nå med spesielt tanke på at diskusjonsforumet vel er mest oslo og østlands bassert og jeg ikke orker den delen av verden noe mer

 

-og det går jo ikke an for meg å ytre en eneste mening her, bare les gjennom alle trådene mine, dere er jo helt hjernedøde hele hopen her virker det som...

 

jeg tar med meg denne låten og har stikki på vestlandet

 

og blir!

 

så, stikk fra mitt vedkommende, det var gøy med harseleringen deres til å begynne med men går det da an å mase så j´vli for hver minste ting jeg har skrevet??

 

husk på at låten er privat og ingen har rett til å bruke den på østlandet

 

takk for meg

 

stikk

.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden dere absolutt ikke ville det i førsteomgang heller så er det Greit, dere får ikke lov på forumet her å skrive noe mer om meg eller min musikk eller min helsesak, jeg kan bestemme mitt privatliv og dere på østlandet får begrenset tilgang, da sender jeg meldinger til admin her hvis dere skriver upassende ting, og med upassende ting mener jeg også fremsnakk av musikken min fordi det er jo liksom passende tidspunkt å komme med det Nå.. dere kan ikke bare virke som medgangssupportere av meg når jeg har mast så mye for å få meninger i det heletatt før så det er GREEEIT

 

dere har likt å ignorere meg til nå og det skal dere få LOV til å fortsette med, jeg har sendt melding til alle østlandsavisene, de ignorerte saken min og nå har jeg advokat

 

østlandet suger, nå er det sagt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De aller fleste støtta deg i den tråden hvor du ikke forsto hvorfor "de" ville legge deg inn på psykiatrisk klinikk.

 

De aller fleste videoene du har spammet forumet med er bare vas. Jeg har tidligere advart deg mt dette, fordi dette kan slå tilbake negativt på deg. Ganske sympatisk av meg!

 

Tråden du lagde som handlet om at du ikke passet inn i Norge fikk også bred støtte.

 

En ting er sikkert; du sliter med din egen virkelighetsoppfatning!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

jeg bare skjønner ikke folk i norge ikke har vett til å reagere :p det er sikkert masse helsesektor folk her og politifolk for den slags skyld, og bare lar folk holde på med spotting og trykke liker i hu og hei :p

 

det gjør ikke meg noe annet enn at jeg blir dritt lei usakligheter og sipping jeg også

 

og nå begynner jeg bli lei

 

-det blir jo temmelig gøy å være norsk hvis jeg drar til utlandet for å bli nå kan jeg tenke meg :)

Takk til AllFather for at jeg så lyset : :thumbup:

 

norge er hjerneskada av penger, håper sverige får tak i dem vettu :)

hvis jeg begynner få erstatninger fra det holdet vet dere hvor de havner :)

 

fiksa denne på et øyeblikk istad jeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...