thaldo Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Hei. Jeg har en BD 390 som jeg skulle fått streamet til via mit kablet nettverk. De er begge koblet samme på via en Dlink DIR655 som fungerer som en router. Jeg har prøvd mange DNLA streamere men få gratis er gode. Jeg brukte PS3 Media Server for en tid siden til min PS3 som fungerte absolutt fantastisk. SÅ ... hvorfor kan den ikke streame til min BD390 ?.... Søkte på nettet og på forumet fant jeg dette http://www.ps3mediaserver.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=5235 hvor det står: " great news!!! now it works, but further testing is required!!! how to: remove wdtvlive.conf patch the soure with workingpatch.rar (3.14 KiB) Downloaded 238 times Attachments lgBD390.rar (1.22 KiB) Downloaded 230 times " men jeg er ikke så god med patcher og lignende. Så spørmålet er da. 1. Hva gjør man egentlig ovenfor ? Fjerner WDtvlive.cong filen. Lagrer filen som ligger i rar filen og eksekverer den = Deretter eksekverer filen lgBD390 ? (om de er eksekverbare ?) Det er xxx.patch filer. 2. Er det noen som kjenner til en annen løsning. 3. Ser at PS3 media server detekterer BD390 mest sannsynlighvis. Den finner to WMP (som er 2 PC'er) men og en "Unknown Remderer" sier den... men BD390 detekterer ikke noe Endret 27. august 2011 av thaldo Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) OK. INgen som ville si noen om denne. Får finne et annet forum å spørre da. Takk uansett Endret 28. august 2011 av thaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå