Substitute Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Exif data finner dere på bildet. Jeg er sånn passe fornøyd med bildet. Hva synes du? Jeg er mottakelig for all ris og ros, så bare fyr løs. Takk for alle kommenterer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Godt gjort å få kort nok lukkertid til å fryse bevegelsen uten å få synlig bildestøy. Vanligvis blir det for stor kontrast mellom undersiden av fuglen og himmelen bak på slike bilder, men har har du fått det bra til. Fin komposisjon og tøff bruk av ramme. Så til kritikken. "Kontakten" mellom vingetuppen oppe og skyen er litt forstyrrende. Jeg ville redigert bort den øverste delen av skyen. Jeg savner litt mer rødfarge i nebb og føtter. Endret 27. august 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Godt gjort å få kort nok lukkertid til å fryse bevegelsen uten å få synlig bildestøy. Vanligvis blir det for stor kontrast mellom undersiden av fuglen og himmelen bak på slike bilder, men har har du fått det bra til. Fin komposisjon og tøff bruk av ramme. Så til kritikken. "Kontakten" mellom vingetuppen oppe og skyen er litt forstyrrende. Jeg ville redigert bort den øverste delen av skyen. Jeg savner litt mer rødfarge i nebb og føtter. Takk, jeg er enig i alle dine kloke ord. Grunnen til at jeg ikke gjorde noe med rødfargen var at jeg ville beholde fuglens naturlige uttrykk, men ja jeg tror kanskje at bildet hadde blitt bedre med mer rødfarge. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Grunnen til at jeg ikke gjorde noe med rødfargen var at jeg ville beholde fuglens naturlige uttrykk, men ja jeg tror kanskje at bildet hadde blitt bedre med mer rødfarge. Du kan prøve å gjøre nebb og føtter litt lysere. Klarer du det uten å endre for mye av andre områder i bildet vil du sannynligvis få litt mer farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå