Celinas Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Igår kjente jeg antydning til sår hals. I dag kjenner jeg at det svir ganske bra i halsen. kjenner også antydning til forkjølelse som sikkert er på vei. Trenger råd mot noe som kan hjelper effektivt men ikke bare der og da , vil det skal bli bra. jeg er gravid så ønsker ikke spise drikke en haug med søte ting. helst naturmidler uten tilsetningstoffer. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 En t-skje ren honning noen ganger om dagen synes jeg fungerer fint. Ikke svelg alt på en gang, men la det ligge litt i munnen, og svelg litt og litt. Gjerne også varm te/melk med honning oppi. For litt mer varig virkning er nok c-vitaminer og omega3 den beste løsningen. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 http://www.sunshine.no/index.php?/Immunsystem-Forkjolelse-Luftveier/Sambucus-Force.html Kjøp denne på apoteket. Denne tar jeg alltid når jeg begynner å kjenne vondt i halsen, forskjølelse etc. Da er det vekke innen dagen er over. Men det må takast med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå