AnonymDiskusjon Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hei. Gutt16 her. Begynte på vgs forrige uke, skole et stykke unna, kjente en fyr på skolen fra før, men ingen i klassen min. Da vi kom inn i klassen min fant vi plasser, denne jenta, eller rettere sagt damen satte seg ved siden av meg. Ut i første friminutt tar hun kontakt og vi har en lett samtale. Utover skoledagen snakker vi mer og mer. Det viser seg at hun ikke bor så veldig langt fra meg, og må innom hvor jeg bor for å levere unge i barnehage. Så vi kommer frem til en avtale om at hun plukker meg opp før skolen og vi kjører sammen hjem fra skolen. Etter dette har vi bare blitt bedre kjent over de siste 10 dagene og snakker om alt mulig. Vi har en flørtende tone gående og kroppskontakt. Hun gir meg og komplimenter veldig ofte, og jeg tar henne regelmessig i å se på meg. Hun bare sitter og ser på meg. Vi hadde en liten hendelse her en dag. Vi var på vei opp trappen da hun snudde seg og nærmet seg. Jeg tenkte at hun ville ha en klem og snudde hodet mitt litt til siden for hennes, men lippene hennes nærmet seg mine mens hodet mitt forsatt var på vei til siden. Når jeg først skjønte hva som skjedde var jeg akkurat for sein med å bevege meg i riktig retning. Ble litt kleint, men kun akkurat da. Etter det har vi fortsatt hatt god kjemi og en flørtende tone. Hun nevnte også at det hadde vært sykt med et slikt forhold, men sa raskt at det ikke ville vært det. Men reaksjoner ville komt. Så hun har tenkt tanken. Fredag(I går), var hun ute med en annen fra en annen by. Og før møtet snakket hun om han som om det kunne bli noe seriøst mellom de. Men til nå hadde de kun møttes en eller to ganger før. Skjønner jo at et slikt forhold ikke er mulig. Ville vært vanskelig nok om hun ikke hadde hatt unge. Men hva vil hun? Kødder hun bare med meg? Vil hun føle det litt som når hun var tenåring på vgs? Hvorfor gjør hun slikt når hun er i åpningen til noe som kan bli seriøst med en på hennes egen alder? Med vennlig hilsen Forvirret gutt(16) Postet av anonym: b3298321d31111e67baddea85355ade2 Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Kanskje ikke ei jente du trenger å bli kjæreste med i første omgang. Kanskje når du er 25? Inntil da kan dere jo være veldig gode venner, ingen trenger å få vite noe om det Er hun fin? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Ja, hun er veldig fin Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 2 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Hvis du og hun har lyst til å ha et forhold, sier jeg go for it. Livet er for kort til å la gode sjangser gå fra en:) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Hvis du og hun har lyst til å ha et forhold, sier jeg go for it. Livet er for kort til å la gode sjangser gå fra en:) Skjønner ikke hvorfor hun da går ut med en annen. Stefar som 16 åring? Neppe. Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Kjente det ble litt liv i lillemann mens jeg leste dette her, akkurat som den dere stemor tråden. DAMN IT hvor var alle disse voksne damene når jeg var 16????!!!???? AGGGHh. Annnyway, selv om det er litt stor alders forskjell så virker det jo som dere er på vei til å bli veldig gode venner, pluss kanskje noe mer? Jeg vet ikke helt hvordan et forhold ville fungert, men seksuelt er det jo ganske store fordeler for deg. En godt voksen, pen 22 åring med masse erfaring virker jo ganske greit. Hun virker i vertfall veldig interessert i deg, men jeg vet ikke helt om det her har grobunn for et "ordentlig" forhold. Hun må jo ha ganske mye mer livserfaring enn deg, så jeg ser ikke helt for meg hvordan det skulle gått om dere f.eks. bodde sammen i en leilighet. But, det kan jo være at hun har en greie for å "ta vare" på gutter eller noe. Eller at hun bare liker deg for den du er. Jeg tror i vertfall at hun hadde vært veldig dominant i et eventuelt forhold. I bunn og grunn: Jeg tror det hadde vært veldig ypperlig å bli bedre venner, og eventuelt noe mer. Kanskje la litt følelser flyte rundt i luften og bare ha det gøy. Men et skikkelig seriøst forhold har jeg ikke helt troen på (Min mening så klart). Endret 27. august 2011 av Carlgutt 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Men vil du være med en dame som har barn? Renger med du ikke har tenkt på å beholde henne for alltid, (ste)far som 16åring er jævlig kjipt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Kjente det ble litt liv i lillemann mens jeg leste dette her, akkurat som den dere stemor tråden. DAMN IT hvor var alle disse voksne damene når jeg var 16????!!!???? AGGGHh. Annnyway, selv om det er litt stor alders forskjell så virker det jo som dere er på vei til å bli veldig gode venner, pluss kanskje noe mer? Jeg vet ikke helt hvordan et forhold ville fungert, men seksuelt er det jo ganske store fordeler for deg. En godt voksen, pen 22 åring med masse erfaring virker jo ganske greit. Hun virker i vertfall veldig interessert i deg, men jeg vet ikke helt om det her har grobunn for et "ordentlig" forhold. Hun må jo ha ganske mye mer livserfaring enn deg, så jeg ser ikke helt for meg hvordan det skulle gått om dere f.eks. bodde sammen i en leilighet. But, det kan jo være at hun har en greie for å "ta vare" på gutter eller noe. Eller at hun bare liker deg for den du er. Jeg tror i vertfall at hun hadde vært veldig dominant i et eventuelt forhold. I bunn og grunn: Jeg tror det hadde vært veldig ypperlig å bli bedre venner, og eventuelt noe mer. Kanskje la litt følelser flyte rundt i luften og bare ha det gøy. Men et skikkelig seriøst forhold har jeg ikke helt troen på (Min mening så klart). Skjønner at et forhold hadde vært en dårlig ide. Sitter egentlig å venter på at helga skal bli ferdig. Har tenkt å sjekke ut litt hva som kan skje, i stedet for å lure på hva som kunne skjedd. Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Men vil du være med en dame som har barn? Renger med du ikke har tenkt på å beholde henne for alltid, (ste)far som 16åring er jævlig kjipt. Nei, tror ikke det hadde fungert, men kanskje sjekke ut om det er forhold hun er ute etter, eller bare litt uerfarent kjøtt. Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er fullt mulig å gå ut med noen og like noen andre. Ikke med det sagt at man ikke liker den man går ut med, men det kan være man bare har gitt litt opp tanken på å være sammen med den man liker i utgangspunktet. Det å gå ut med noen andre kan være et forsøk på å glemme noen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Det er fullt mulig å gå ut med noen og like noen andre. Ikke med det sagt at man ikke liker den man går ut med, men det kan være man bare har gitt litt opp tanken på å være sammen med den man liker i utgangspunktet. Det å gå ut med noen andre kan være et forsøk på å glemme noen. Så du sier at hun har gitt opp tanken på å være sammen med meg? Selv om vi bare har kjent hverandre i 10 dager. Eller mente du noe annet? Takk for alle svar! Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er fullt mulig å gå ut med noen og like noen andre. Ikke med det sagt at man ikke liker den man går ut med, men det kan være man bare har gitt litt opp tanken på å være sammen med den man liker i utgangspunktet. Det å gå ut med noen andre kan være et forsøk på å glemme noen. Så du sier at hun har gitt opp tanken på å være sammen med meg? Selv om vi bare har kjent hverandre i 10 dager. Eller mente du noe annet? Takk for alle svar! Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Ja, jeg det er mulig. Men nå er det jo veldig vanskelig å vurdere en slik situasjon ut ifra tekst. Den eneste av oss som kan vite dette er deg, alt annet blir antagelser. Men det er en vanskelig situasjon, for ikke å si nærmest umulig. Da er det gjerne lettere å finne noen andre, men hun kan fremdeles like deg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er 5 1/2 års aldersforskjell mellom meg og min kone , jeg møtte henne når jeg var 24 hun var 19. Hadde jeg sagt nei til henne fordi at hun var yngre enn meg så hadde jeg nok ikke vært såpass lykkelig som jeg er i dag , hun har stilt opp i både godt og vondt. I starten av et forhold skal du ikke tenke så mye på at hun har barn , men selvklart blir det et seriøst forhold mellom dere to så må du finne ut hvor du skal stå og hvilket ansvar du bør ha, siden du er såpass ung bør du nok ta det rolig med å ta opp Pappa rollen siden du ikke er klar for det enda (men hvem vet, kanskje ligger det en dyktig pappa i deg allerede nå? ). Når du er 20 og om dere er fortsatt sammen kan det begynne å bli aktuelt at du tar ansvar der , dette er dog viktig at dere blir enige om det blir et seriøst forhold. Hvis det ikke er så mye annet enn litt hanky panky så blir det en vurderingsak fra din side om det er greit eller ikke å bli brukt som en boy toy fra ei hot sexy mama! 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Det er fullt mulig å gå ut med noen og like noen andre. Ikke med det sagt at man ikke liker den man går ut med, men det kan være man bare har gitt litt opp tanken på å være sammen med den man liker i utgangspunktet. Det å gå ut med noen andre kan være et forsøk på å glemme noen. Så du sier at hun har gitt opp tanken på å være sammen med meg? Selv om vi bare har kjent hverandre i 10 dager. Eller mente du noe annet? Takk for alle svar! Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Tror nok hun bare "player the field" litte grann og ser litt rundt etter muligheter og potensielle partnerer, det er i vertfall ikke direkte uvanlig og date/holde på med flere samtidig. Når et av forholdene blir mer seriøst, må man jo så klart droppe den ene. Hvis jeg skal kaste en ball ut i mørket her så ville jeg tippet at hun er mer seksuell tiltrukket av deg, av utsende ditt og situasjonen dere er i. Det er nok veldig pirrende for henne med denne "ungdoms romansen" som er litt på kanten, forbudt kjærlighet og alt det dere. Du er også en ung og frisk gutt og hun er en voksen dame, du gir henne kanskje en følelse av at hun kan få hvem som helst i verden og at "She still got it". Hun vet det er *litt* galt å være tiltrukket til deg fordi du er litt for ung, akkurat på kanten til at det er ulovlig, det er muligens ikke helt sosialt akseptert for dere å være sammen, mhmm tror nok det vekker litt av hvert i henne jeg Føler hele greia er som dratt rett ut av en erotisk novelle. Meennn det kan jo være at jeg er HELT ute å kjører og at hun bare synes du er en veldig søt og hyggelig gutt som er veldig moden for alderen din. Men det er da litt kjedelig ? 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) "og må innom hvor jeg bor for å levere unge i barnehage" BACK THE FUCK OFF BRO. Endret 27. august 2011 av Priim Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Dude, gir hun deg sjansen, kjør på. Hun vil ikke kreve at du skal involvere deg i kidden bare fordi dere har det morsomt i lag. Å skulle hun gjøre det, så backer du bare off da. Ikke ta bekymringene på forskudd! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Det er fullt mulig å gå ut med noen og like noen andre. Ikke med det sagt at man ikke liker den man går ut med, men det kan være man bare har gitt litt opp tanken på å være sammen med den man liker i utgangspunktet. Det å gå ut med noen andre kan være et forsøk på å glemme noen. Så du sier at hun har gitt opp tanken på å være sammen med meg? Selv om vi bare har kjent hverandre i 10 dager. Eller mente du noe annet? Takk for alle svar! Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Ja, jeg det er mulig. Men nå er det jo veldig vanskelig å vurdere en slik situasjon ut ifra tekst. Den eneste av oss som kan vite dette er deg, alt annet blir antagelser. Men det er en vanskelig situasjon, for ikke å si nærmest umulig. Da er det gjerne lettere å finne noen andre, men hun kan fremdeles like deg. Får se hvordan det går, håper hun forsatt er 'in to me'. Det er 5 1/2 års aldersforskjell mellom meg og min kone , jeg møtte henne når jeg var 24 hun var 19. Hadde jeg sagt nei til henne fordi at hun var yngre enn meg så hadde jeg nok ikke vært såpass lykkelig som jeg er i dag , hun har stilt opp i både godt og vondt. I starten av et forhold skal du ikke tenke så mye på at hun har barn , men selvklart blir det et seriøst forhold mellom dere to så må du finne ut hvor du skal stå og hvilket ansvar du bør ha, siden du er såpass ung bør du nok ta det rolig med å ta opp Pappa rollen siden du ikke er klar for det enda (men hvem vet, kanskje ligger det en dyktig pappa i deg allerede nå? ). Når du er 20 og om dere er fortsatt sammen kan det begynne å bli aktuelt at du tar ansvar der , dette er dog viktig at dere blir enige om det blir et seriøst forhold. Hvis det ikke er så mye annet enn litt hanky panky så blir det en vurderingsak fra din side om det er greit eller ikke å bli brukt som en boy toy fra ei hot sexy mama! Er ikke så veldig interessert i noe forhold med henne, hvertfall ikke enda. Alt er bare veldig rart. Men får se hvordan det går, kanskje jeg får litt god erfaring fra henne Det er fullt mulig å gå ut med noen og like noen andre. Ikke med det sagt at man ikke liker den man går ut med, men det kan være man bare har gitt litt opp tanken på å være sammen med den man liker i utgangspunktet. Det å gå ut med noen andre kan være et forsøk på å glemme noen. Så du sier at hun har gitt opp tanken på å være sammen med meg? Selv om vi bare har kjent hverandre i 10 dager. Eller mente du noe annet? Takk for alle svar! Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Tror nok hun bare "player the field" litte grann og ser litt rundt etter muligheter og potensielle partnerer, det er i vertfall ikke direkte uvanlig og date/holde på med flere samtidig. Når et av forholdene blir mer seriøst, må man jo så klart droppe den ene. Hvis jeg skal kaste en ball ut i mørket her så ville jeg tippet at hun er mer seksuell tiltrukket av deg, av utsende ditt og situasjonen dere er i. Det er nok veldig pirrende for henne med denne "ungdoms romansen" som er litt på kanten, forbudt kjærlighet og alt det dere. Du er også en ung og frisk gutt og hun er en voksen dame, du gir henne kanskje en følelse av at hun kan få hvem som helst i verden og at "She still got it". Hun vet det er *litt* galt å være tiltrukket til deg fordi du er litt for ung, akkurat på kanten til at det er ulovlig, det er muligens ikke helt sosialt akseptert for dere å være sammen, mhmm tror nok det vekker litt av hvert i henne jeg Føler hele greia er som dratt rett ut av en erotisk novelle. Meennn det kan jo være at jeg er HELT ute å kjører og at hun bare synes du er en veldig søt og hyggelig gutt som er veldig moden for alderen din. Men det er da litt kjedelig ? Satser på det første du skriver der Så får jeg se hvordan det går. Dude, gir hun deg sjansen, kjør på. Hun vil ikke kreve at du skal involvere deg i kidden bare fordi dere har det morsomt i lag. Å skulle hun gjøre det, så backer du bare off da. Ikke ta bekymringene på forskudd! Satser på det du skriver For så hvordan det går. "og må innom hvor jeg bor for å levere unge i barnehage" BACK THE FUCK OFF BRO. Why ? ____ Prøver meg litt på mandag, så får jeg se hvordan det går. Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 Postet av anonym: b79731726c82b82ece3f8e745bb7dcf6 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Jeg er i samme situasjon, jeg er 25 og jente (og mamma), og treffer nå en gutt på 17. Grunnen til at han interesserer meg, og at jeg føler meg tiltrukket av han er bl.a. personlighet, at han er så herlig spontan i forhold til eldre gutter og at han er ærlig i det han sier. Det tenner nok litt at han er uerfaren også, mye lettere å lære han opp slik jeg vil ha han da, men nå har vi foreløpig ikke hatt sex sammen da. Han "spiller" ikke slik de eldre gjør, han er seg selv og har fortsatt ikke lært den falskheten mange får opp gjennom årene etter dårlige erfaringer. Jeg tiltrekkes generelt av gutter yngre enn meg, det har vel kanskje også noe med at de definitivt er bedre i senga, men også fordi jeg ikke ønsker noen seriøse forpliktelser enda, noe de fleste gutter på min alder har begynt å tenke på. Ellers er det jo den lille forbudt-følelsen som gjør det litt spennende. Vi møtes i skjul, skriver ikke til hverandre åpent på facebook eller viser andre at vi er noe mer enn bekjente. Jeg har ingen intensjoner om noe seriøst med denne gutten, om vi skulle få et slags forhold, vil det kun innebære moro, kos og det å ha noen. Jeg ville aldri bedt om noe ift barnet mitt e.l. Postet av anonym: 82260af16f6fcb9b5db70c2db3926bcb 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 For eg veit det siste en 16 åring trenger er en kiddo som gjerne bare er 12 år yngre en han selv. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) omgal.... Jeg besvimer av denne tråden. Er jo blitt 24 år gammel.....er jeg blitt for gammel allerede, Nå lengter jeg etter å være 16-17 år igjen. For en smiger å få slik gunst av ei litt eldre jente må jeg si. Hemmelig kjærlighet ble også nevnt...oh gezz. Men nok om det, over til dere som det er aktuelt for, mitt råd er: husk livet er kort. Til TS: hva med og bare være litt modig og høre med henne, spør henne litt ut hva hun kunne tenke seg ? Endret 4. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå