cenenzo Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har nettop bestilt meg denne klokken fra ebay. http://www.ebay.com/itm/370536924240?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_558wt_1110 Produktet ble betalt på tirsdag, har sendt selger flere meldinger ,der jeg har fått meget tregt svar. Noen som tror at varen min kommer til å dukke opp noen gang, eller når den dukker opp? noen som vet om den klokken der er 100% ekte, altså likt som de som nixon.com selger? Jeg har betalt pengene, og på ebay accounten er det markert betalt, men jeg kan enda ikke se at det er markert , shipped! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Kan ta noen uker før det kommer i posten, alt etter hva slags fraktmetode som velges, vanlig eller prioritert. Selger har forøvrig mange positive karakterer, så vil tro personen er til å stole på. Er vel ikke nødvendig å opprette 2 tråder. Endret 26. august 2011 av Mechablast Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 hmm, hvordan ser fraktmetoden der ut? det står at de sender den innen 4 arbeidsdager(?) må være en feil, siden noe klikket og det ble oppretta 2 tråder. tror du at det vil ta lang tid? trodde den skulle ha vært her til mandag eller noe, ihvertfall til neste uke! eller kan det ta lengere tid enn det? US $18.98 Norway USPS First Class Mail InternationalTM denne tok jeg! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Selger har solgt mye og har veldig positiv feedback. Ikke stress, "glem" at den er på vei, så ligger det plutselig en dag en hentelapp i postkassa di. Lenke til kommentar
cenenzo Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) jeg skulle ha tatt priority , jeg bare tok en av de 2 servicene uten å vite hva som var bra med priority... men men, da kan det vell kanskje ta opp til 1 mnd før den er framme? den er fra californa , eller US . Orders usually ship in 2 to 3 working days.It should ship oput today or tomorrow. det fikk jeg som svar 24.august. Endret 26. august 2011 av cenenzo Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Den kommer nok frem. Når jeg kjøper noe på ebay bare lar jeg det hele gå i glemmeboka med en gang. Plutselig er det pakke/hentelapp i postkassa =) Kan ta alt fra kort til litt lengre tid. Så får du selv bedømme hva som er kort og lang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå